Άπαντες γνώριζαν και κρατούσαν «ομερτά» για τα καψόνια στον Γιακουμάκη

Πόρισμα-καταπέλτης βγήκε για το θάνατο του Βαγγέλη Γιακουμάκη στα Ιωάννινα, το οποίο δείχνει πως όλοι γνώριζαν και κρατούσαν «ομερτά» για τα βασανιστήρια στον άτυχο σπουδαστή της Γαλακτοκομικής Σχολής.

Πιο συγκεκριμένα, στοιχεία-φωτιά που καίνε τη διεύθυνση της Σχολής Ιωαννίνων για την υπόθεση του Βαγγέλη Γιακουμάκη περιλαμβάνει η δικογραφία, σύμφωνα με την οποία υπήρχε μια ιδιότυπη ομερτά,καθώς όλοι ήξεραν για τις «πολιτικές παρεμβάσεις», αλλά κανείς δεν μίλαγε.

Η υπεύθυνη της Εστίας, μια διοικητική υπάλληλος, δύο φοιτήτριες κατέθεσαν στις Αρχές ότι υπήρχαν πολιτικές παρεμβάσεις, σύμφωνα με τον Ελεύθερο Τύπο, ενώ καταπέλτης είναι το πόρισμα του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης, που αναφέρει ότι «δεν ελήφθησαν τα προσήκοντα αυστηρά μέτρα καθώς δεν καταλογίστηκαν ποινές κατά των κρητικών μαθητών που προωτοστάτησαν σε βιαιότητες και απειλές σε βάρος τόσο του εξαφανισθέντος Βαγγέλη Γιακουμάκη, όσο και σε βάρος άλλων μαθητών, από κανένα όργανο της Σχολής».

Σύμφωνα με τη μητέρα του Βαγγέλη Γιακουμάκη ο διευθυντής της είχε πει ότι ασκήθηκαν παρεμβάσεις και ότι πιέστηκε ο ίδιος για να μην τους αποβάλει. «Μου ανακοίνωσε ότι είχε πρόβλημα με αυτά τα παιδιά και προσπάθησε να τα διώξει αλλά δέχθηκε παρεμβάσεις» λέει.

Ο διευθυντής παραδέχεται ότι ενημέρωσε την κεντρική διοίκηση του Ελληνικού Οργανισμού «Δήμητρα» για τα όσα συνέβαιναν στη Σχολή, ότι δεν απέβαλε ένας από τους Κρητικούς που πρωταγωνιστούσε στα επεισόδια από δικό του λάθος, ενώ αρνείται ότι οποιαδήποτε παρέμβασή του επηρεάστηκε από πολιτική παρέμβαση.

Διαφορετική ήταν η κατάθεση της υπεύθυνης της Εστίας: Με σόκαρε η αναφορά με το επεισόδιο του Βαγγέλη με την ντουλάπα. Το θέμα είχε συζητηθεί με τον διευθυντή και όταν ο Βαγγέλης γύρισε από την Κρήτη τον ρώτησα αν τον πειράζουν στην Εστία. «Κάνουνε πλάκα» μου είχε απαντήσει.

Στο ίδιο μήκος κύματος διοικητική υπάλληλος, ενώ καθηγήτρια κατέθεσε ότι «συνεδριάσαμε προκειμένου να τους επιβληθεί ποινή πέρσι και η ποινή τροποποιήθηκε λόγω πολιτικής παρέμβασης».

Διαβάστε επίσης