Δέσμιοι της σύμβασης (διά χειρός Γ. Οικονομάκη)

Το περιβόητο «δικαίωμα προτίμησης» είναι αυτό που φαίνεται ότι κρατάει δέσμιους τους ανθρώπους της SuperLeague στην προσπάθεια που κάνουν να αποσπάσουν όσο το δυνατό περισσότερα χρήματα από τον ΟΠΑΠ για τη χορηγία της διοργάνωσης του φετινού πρωταθλήματος. Κάτι που όπως φαίνεται πολύ δύσκολα θα υλοποιηθεί εάν κρίνουμε και από τη νέα πρόσκληση-τελεσίγραφο από τον ΟΠΑΠ. «Ελάτε να συζητήσουμε, αλλά η βάση θα είναι οι δικοί μας όροι», ήταν το μήνυμα προς τη διοίκηση της Super League.

Ότι και να κάνει ο Γιώργος Μποροβήλος ξέρει πως τα χρήματα που θα πάρει για την κεντρική διαχείριση δεν θα είναι περισσότερα από 4.000.000 ευρώ! Η προσφορά του ΟΠΑΠ είναι συγκεκριμένη: 16,5 εκατομμύρια ευρώ, διανεμημένα ως εξής: 10,5 εκατομμύρια στις ομάδες, 2 εκατομμύριαγια την καταπολέμηση της βίας και τη βελτίωση των συνθηκών ασφαλείς στα γήπεδα και 4 εκατομμύρια για την κεντρική διαχείριση.

Ακόμη κι αν εμφανιστεί ένας σούπερ χορηγός για την κεντρική χορηγία που θα αφορά μόνο τη Super League και όχι τις ομάδες, ακόμη κι αν προσφέρει μεγαλύτερο ποσό, π.χ. 5 αντί για 4 εκ. ευρώ που ο ΟΠΑΠ δίνει, ο Οργανισμός δύναται να επανέλθει με το ίδιο ποσό αυξημένο ελάχιστα και να κερδίσει τον τίτλο του μεγάλου χορηγού χωρίς η Super League να έχει δυνατότητα να πάει σε άλλο χορηγό. Να σημειώσουμε ότι οι διοικούντες τον ΟΠΑΠ έχουν ξεκαθαρίσει ότι στη σύμβαση αν υπογραφεί θα ισχύσει η αποκλειστικότητα. Δηλαδή, δεν θα μπορεί κάποια ομάδα, αν δεν θέλει διαφήμιση του ΟΠΑΠ, να απευθυνθεί σε άλλη ανταγωνιστική εταιρία. Αν συμβεί αυτό, τότε καταπέφτει η σύμβαση.

Η διοίκηση της SuperLeague μπορεί ελεύθερα να καταριέται το νομικό σύμβουλο, Γιάννη Οικονομάκη, ο οποίος το 2012 όταν η SuperLeague και ο ΟΠΑΠ διαφωνούσαν στη χρονική διάρκεια της σύμβασης, είχε προτείνει στον Γιάννη Μώραλη (τότε πρόεδρο της SuperLeague) να αποδεχθεί τον όρο του «δικαιώματος προτίμησης». Αυτό το είχε κάνει για να «μαλακώσει» ο Οργανισμός που έβλεπε την κρίση να διογκώνεται και αρνούνταν να υπογράψει πολυετή σύμβαση.

Σύμφωνα, πάντως, με την πλευρά της Λίγκας, ο ΟΠΑΠ δεν μπορεί να υποχρεώσει τον συνεταιρισμό να αποτρέψει ομάδες που θέλουν να κάνουν διαφήμιση σε άλλη νομίμως λειτουργούσα στην Ελλάδα στοιχηματική εταιρεία! Βάση αυτού, μπορεί να αρθεί – πάντα σύμφωνα με τη Super League – το «δικαίωμα της προτίμησης», διότι αν έστω και μία ΠΑΕ διαφημίσει άλλη στοιχηματική εταιρία, καταρρέει εξ’ ολοκλήρου η σύμβαση.

Όπως και να έχει, οι μέρες περνούν και το οικοδόμημα της SuperLeague αρχίζει και τρέμει. Το προϊόν έχει ούτως ή άλλως αρχίσει να υποβαθμίζεται και η οικονομική στενότητα του συνεταιρισμού δημιουργεί προβληματισμούς.

 

 

 

 

 

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα