Διαφήμιση με τη μορφή του Βασιλιά εξόργισε το παλάτι στο Βέλγιο

Την οργή της βασιλικής οικογένειας του Βελγίου προκάλεσε η νέα διαφημιστική καμπάνια της πολυεθνικής αλυσίδας φαστφουντάδικων «Burger King», που ζητούσε από τους κατοίκους της χώρας να την στέψουν πραγματικό ηγεμόνα!

Οι εκπρόσωποι του βασιλιά Φιλίππου ζήτησαν εξηγήσεις από την εταιρία που ανήκει στον όμιλο Restaurant Brands International. «Τους είπαμε ότι δεν μας χαροποιεί το γεγονός ότι χρησιμοποιούν την εικόνα του βασιλιά στη διαφήμισή τους» είπε ο εκπρόσωπος των ανακτόρων Πιερ-Εμανουέλ Ντε Μπάου. Μιλώντας στο πρακτορείο Ρόιτερς, εξήγησε ότι η εικόνα του βασιλιά (έστω και σε μορφή καρτούν) δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για εμπορικούς σκοπούς. Η Σάνα Βαν ντεν Μπρουκ, μια εκπρόσωπος της Burger King στο Βέλγιο, είπε ότι η εταιρεία εξετάζει το ενδεχόμενο να προχωρήσει σε αλλαγές στη διαφημιστική εκστρατεία της. «Συζητάμε το πώς θα προχωρήσουμε. Αν κάνουμε αλλαγές στη διαφήμιση θα το ανακοινώσουμε» ανέφερε.

Η διαδικτυακή, διαδραστική διαφήμιση, υπενθυμίζοντας ότι ο βασιλιάς Φίλιππος στέφθηκε το 2013, ανακοινώσει την άφιξη της «Burger King» στο Βέλγιο και ρωτάει: «Δύο βασιλιάδες. Ένα στέμμα. Ποιος θα κυβερνήσει; Ψηφίστε τώρα…». Αν κάποιος ψηφίσει τον 57χρονο μονάρχη, τότε στην οθόνη του εμφανίζονται και νέες ερωτήσεις του είδους «Είστε σίγουρος; Αυτός δεν θα σας τηγανίζει πατάτες»!

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα