Κέρδη 33,9 εκατ. ευρώ για τον ΟΤΕ

Ισχυρές επιδόσεις κατέγραψε ο ΟΤΕ αφού εμφάνισε κέρδη 33,9 εκατ. ευρώ «το πρώτο τρίμηνο του 2016. Ο κύκλος εργασιών του Οργανισμού ανήλθε στα 928,5 εκατ., έναντι 940,8 εκατ. το α΄ τρίμηνο του 2015, ενώ τα προσαρμοσμένα EBITDA στα 309,3 εκατ. ευρώ. Ο πρόεδρος και διευθύνοντας σύμβουλος του Ομίλου, Μιχάλης Τσαμάζ, αναφερόμενος στα οικονομικά αποτελέσματα είπε πως «θα συνεχίσουμε τις στρατηγικές επενδύσεις».

Κύρια στοιχεία αποτελεσμάτων
-Ισχυρές επιδόσεις στην Ελλάδα
o Αύξηση εσόδων σταθερής 1,7% χάρη στις επιδόσεις σε Broadband, TV και ICT
o Μικρή μείωση εσόδων από υπηρεσίες κινητής (-3,1%, από -3,7% το έτος 2015)
o Αύξηση 8% της κερδοφορίας EBITDA στη σταθερή Ελλάδας, EBITDA σταθερής &κινητής αυξημένη 1%
-Συνεχιζόμενες πιέσεις στη Ρουμανία
-Χαμηλότερες Προσαρμοσμένες Ελεύθερες Ταμειακές Ροές λόγω μειωμένου EBITDA, αυξημένων επενδύσεων και χρονικής συγκυρίας σε ότι αφορά το κεφάλαιο κίνησης
-Καθαρός Δανεισμός στα €853 εκατ. ή 0,6 φορές το EBITDA

Τι δήλωσε ο Τσαμάζ
Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα Α’ τριμήνου 2016, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ κ. Mιχάλης Τσαμάζ, ανέφερε: «Σε αντίξοες συνθήκες, καταφέραμε να σημειώσουμε ένα θετικό πρώτο τρίμηνο στην Ελλάδα. Πετύχαμε αύξηση των εσόδων στη σταθερή, χάρη στα καλά αποτελέσματα της τηλεόρασης, αλλά και των ευρυζωνικών υπηρεσιών, με το VDSL να καταγράφει ρεκόρ νέων συνδέσεων στο τρίμηνο. Επίσης, συνεχίστηκε η αύξηση των εσόδων από υπηρεσίες ICT. Στην κινητή τηλεφωνία Ελλάδας, η μείωση στα έσοδα από υπηρεσίες οφείλεται στη μειωμένη χρήση, αποτέλεσμα των δύσκολων συνθηκών στην αγορά. Οι θυγατρικές μας κινητής τηλεφωνίας στη Ρουμανία και στην Αλβανία πέτυχαν αύξηση εσόδων.

Στη Ρουμανία, δεν έχουν διαφανεί ακόμη τα οφέλη από τις σημαντικές μας προσπάθειες και επενδύσεις. Ωστόσο, πιστεύουμε στην ικανότητα της νέας διοίκησης να βελτιώσει τις επιδόσεις της εταιρείας σε βάθος χρόνου.»

Ο κ. Τσαμάζ πρόσθεσε: «Έχουμε πλήρη επίγνωση των προκλήσεων που έχουμε μπροστά μας για το υπόλοιπο της χρονιάς, κυρίως λόγω της εφαρμογής μέτρων που θα επηρεάσουν το διαθέσιμο εισόδημα των πελατών μας στην Ελλάδα και, πιθανά, τη ζήτηση για τις υπηρεσίες μας. Βασική μας προτεραιότητα είναι να παρέχουμε στους πελάτες μας την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής, και είμαστε πεπεισμένοι ότι ο καλύτερος τρόπος για να διατηρήσουμε την εμπιστοσύνη τους και να στηρίξουμε τα έσοδά μας, είναι να συνεχίσουμε να επενδύουμε στρατηγικά στα δίκτυά μας και την τεχνολογία.

Θα κινηθούμε προς αυτή τη κατεύθυνση με αυστηρή πειθαρχία σε λειτουργικό και χρηματοοικονομικό επίπεδο, για να διατηρήσουμε την παραγωγικότητα και την κερδοφορία μας.»

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα