Καμπάνια με το “12” για να πείσει τους ψηφοφόρους του νέου φορέα ο Σταύρος

Στη μεγαλύτερη δυνατή συμμετοχή των πολιτών στις κάλπες του Νοεμβρίου για την εκλογή ηγέτη στον νέο φορέα στοχεύει ο Σταύρος Θεοδωράκης και προς αυτή την κατεύθυνση στρέφει πλέον την προεκλογική του καμπάνια τονίζοντας χαρακτηριστικά ότι “τώρα ο Σταύρος παίζει ομαδικά”.
Σε αυτό το πλαίσιο, ο επικεφαλής του Ποταμιού στις προεκλογικές εξορμήσεις που έκανε την τελευταία εβδομάδα στη Λάρισα και στα Γιάννενα τόνιζε σε κάθε ευκαιρία τη μεγάλη αξία της συμμετοχής.
Είναι μια επιλογή που όπως λένε συνεργάτες του σχετίζεται με το γεγονός ότι ακροατήριο ήταν άνθρωποι που δεν είχαν πάει για να τον χειροκροτήσουν αλλά είχαν πάει επιφυλακτικοί για να ακούσουν τι λέει, να μάθουν και να αποφασίσουν. Άνθρωποι που προέρχονται κυρίως από τη μεγάλη δεξαμενή του ΠΑΣΟΚ.
Παράλληλα, για να το πετύχει αυτό, ο Σταύρος Θεοδωράκης έχει βάλει έναν στόχο: να πείθει δημάρχους και περιφερειάρχες, ακόμα και δεν προέρχονται από τον χώρο, να βγαίνουν μαζί του στα μικρόφωνα και τις κάμερες και να λένε ότι είναι πολύ σημαντικό θέμα η συμμετοχή του κόσμου στις εκλογές για την ηγεσία του νέου προοδευτικού φορέα.
Χαρακτηριστικές είναι οι περιπτώσεις του δήμαρχου Λάρισας Α. Καλογιάννη (που στηρίζεται από τον ΣΥΡΙΖΑ) και του περιφερειάρχη Ηπείρου Α. Καχριμάνη (που στηρίζεται από τη Νέα Δημοκρατία) που δήλωσαν ότι είναι πολύ σημαντικό να μετέχουν οι πολίτες στην διαδικασία.
Αλλά ο Σταύρος Θεοδωράκης δεν σταματάει εκεί, ξεκινάει γι’ αυτό το Σαββατοκύριακο μια μεγάλη ιντερνετική καμπάνια. Σε αυτή δεν αναφέρεται πουθενά το όνομα του, έχει ως μοναδικό στόχο να προσελκύσει τους πολίτες για να έρθουν να ψηφίσουν στις 12 Νοεμβρίου. Στην καμπάνια γίνεται ένα παιχνίδι με τον αριθμό 12 σε διάφορες εκδοχές και καταλήγει στο σύνθημα: «Σκέφτομαι, Αποφασίζω, Ψηφίζω».

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα