Ομάδα εργασίας για το branding της Ελλάδας

Ομάδα εργασίας που θα υποβάλει προτάσεις για τη δημιουργία του branding της Ελλάδας, δημιούργησε ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ και κυβερνητικός εκπρόσωπος Σίμος Κεδίκογλου (φωτ).

Σύμφωνα με το advertising.gr στη συγκεκριμένη ομάδα συμμετέχουν, μεταξύ άλλων, ο διευθυντής του Creative Lab της Google Στιβ Βρανάκης και η πρώην υπεύθυνη της εταιρικής ταυτότητας του «Αθήνα 2004» Θεοδώρα Μάντζαρη. Σύμφωνα με την απόφαση που δημοσιεύθηκε την Τετάρτη 15 Μαΐου στην «Εφημερίδα της Κυβερνήσεως», συγκροτείται 9μελής ομάδα εργασίας η οποία θα είναι αρμόδια «για τη μελέτη και την υποβολή προτάσεων σχετικά με τη δημιουργία του εθνικού brand, το οποίο θα χαρακτηρίζει κάθε επιχειρηματική, τουριστική, επενδυτική και εξαγωγική δραστηριότητα της χώρας».

Όπως αναφέρεται, τα αποτελέσματα της μελέτης θα πρέπει να παραδοθούν εντός μηνός από τη σύσταση της ομάδας (19.4.2013), δηλαδή αναμένονται θεωρητικά εντός του μήνα. Συντονιστής της task force ανέλαβε ο γενικός γραμματέας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας Ανδρέας Κατσανιώτης, ενώ ως μέλη τοποθετήθηκαν ο Δημήτρης Πτωχός (προϊστάμενος του γραφείου Στρατηγικού και Ψηφιακού Σχεδιασμού της Γ.Γ. Πρωθυπουργού), ο Γιώργος Μουρούτης (προϊστάμενος του γραφείου Τύπου της Γ.Γ. Πρωθυπουργού), ο Αλέξης Ζορμπάς (υπεύθυνος Στρατηγικού Σχεδιασμού και Επικοινωνίας στο γραφείο του υπουργού Εξωτερικών), ο Στιβ Βρανάκης (διευθυντής του Creative Lab της Google), οι Ηλίας Τσαουσάκης και Δημήτρης Τζιώτης (σύμβουλοι Επικοινωνίας στο γραφείο της υπουργού Τουρισμού), ο Στέφανος Ησαΐας (δ/νων σύμβουλος του Invest in Greece) και η Θεοδώρα Μάντζαρη (Brand Consultant & Design Director).

 

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα