Ούτε σε 20 χρόνια δεν ξεχρεώνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Τροχοπέδη για τα ρωσικά επενδυτικά σχέδια στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποτελούν τα υπέρογκα χρέη τη εταιρείας όπως ομολόγησε δημοσίως ο Βλαντιμίρ Γιακούνιν, ο πρόεδρος των ρωσικών σιδηροδρόμων. Και φυσικά το πρόβλημα δεν είναι αποκλειστικά το ποσό των 800 εκατ. ευρώ που χρωστάει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όσο το γεγονός ότι τα πενιχρά έσοδά της δεν επιτρέπουν αισιόδοξες προβλέψεις απόσβεσης οποιασδήποτε επένδυσης. Αυτό ακριβώς το κομβικό σημείο διευκρίνισε στις δηλώσεις του ο Βλ. Γιακούνιν (σ.σ. μεταδόθηκαν από το ρωσικό πρακτορείο Ιντερφάξ), ο οποίος εκτίμησε ότι το σημερινό επίπεδο εσόδων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ «που κατά την εμπορική εκμετάλλευσή τους δεν θα επιτρέψει στον νέο ιδιοκτήτη να αποσβέσει αυτά τα χρέη, σε ορίζοντα 15, ακόμη και 20 ετών».

Σημειώνεται ότι ο πρόεδρος των ρωσικών σιδηροδρόμων επιβεβαίωσε το φλερτ για την αγορά του ΟΛΘ, της επισκευαστικής εταιρείας Rosco και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ωστόσο στάθηκε στην κακή οικονομική κατάσταση της εταιρείας-διαχειρίστριας των ελληνικών σιδηροδρόμων. «Δυστυχώς, η Ελλάδα δεν έχει καταφέρει ακόμη μαζί με την τρόικα των πιστωτών να επιλύσει το ζήτημα των χρεών, που βαραίνουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Και το χρέος ανέρχεται προς στιγμήν στα 800 εκατ. ευρώ! Και αυτός είναι ένας σημαντικός παράγοντας, που θα επηρεάσει την τελική απόφαση για τη συμμετοχή σε όλες αυτές τις δραστηριότητες», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Βλ. Γιακούνιν.

Ταυτόχρονα, ο πρόεδρος των ρωσικών σιδηροδρόμων επισήμανε ότι η εταιρεία της οποίας προΐσταται έχει αρκετούς ανταγωνιστές ευρωπαϊκών, κινεζικών και αραβικών συμφερόντων, υπογραμμίζοντας ταυτόχρονα ότι «οι ρωσικοί σιδηρόδρομοι μετέχουν στον διαγωνισμό μαζί με Έλληνα εταίρο, πιθανόν να εμφανιστούν και άλλοι μετέχοντες και να εμφανιστούμε ως κοινοπραξία».

 

 

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα