Ο οίκος Dior «αδειάζει» τον Γιώργο Αγγελόπουλο

 

Σύγχυση προκάλεσε η χθεσινή ανάρτηση στο Instagram του νικητή του Survivor, ανακοινώνοντας την ενεργό συμμετοχή του στη φιλανθρωπική καμπάνια του οίκου Dior, συμμετέχοντας στην αλυσίδα αγάπης της καμπάνιας της Νάταλι Πόρτμαν, με σκοπό τη συγκέντρωση χρημάτων προκειμένου να ενισχυθεί η προσπάθεια του WeMovement.

Το «Dior Love Chain» είναι μια νέα viral «αλυσίδα» που απευθύνει ένα ερώτημα σε όλους: εσύ τι θα ήσουν έτοιμος να κάνεις για χάρη του έρωτα; Η πρωτοβουλία της Νάταλι Πόρτμαν και του οίκου Ντιορ ξεκίνησε τον Αύγουστο και καλεί όλους να δημιουργήσουν ένα video απαντώντας στην ερώτηση, αρκεί να συνοδεύεται με το προαπαιτούμενο hashtag #diorlovechain. Από τότε μέχρι σήμερα πολλοί είναι οι γνωστοί που συμμετέχουν στην καμπάνια.

Ωστόσο, μετά την ανάρτηση του βίντεο στο Instagram o οίκος Dior, εξέδωσε ανακοίνωση διευκρινίζοντας ότι η συμμετοχή του Γιώργου Αγγελόπουλου στην καμπάνια δεν σημαίνει συνεργασία μαζί του.

«Δεν υπάρχει οποιαδήποτε συνεργασία του Γιώργου Αγγελόπουλου με τα Dior Parfums και γενικότερα με τον οίκο Dior. Ο κ. Αγγελόπουλος όπως και εκατοντάδες χιλιάδες άλλοι, σε όλο τον κόσμο, συμμετέχουν στην αλυσίδα αγάπης η οποία είναι ανοικτή σε όλους και τα έσοδα της οποίας στηρίζουν το έργο του φιλανθρωπικού οργανισμού WeMovement», αναφέρει στην επίσημη ανακοίνωσή του ο οίκος μόδας.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα