Σε ρόλο εισπρακτικής εταιρείας η Εφορία

Ρόλο εισπρακτικής εταιρείας αναλαμβάνει η Εφορία με τηλεφωνικές οχλήσεις (προγραμματίζουν πάνω από 100.000) από τη Διεύθυνση Φορολογικής Συμμόρφωσης στους οφειλέτες, σε σταθερά και κινητά, ώστε να τους ενημερώσει για το χρέος τους αλλά και να τους πιέσει να το εξοφλήσουν.

Όπως ακριβώς και οι εισπρακτικές, η εφορία θα ζητά ακριβή ώρα και ημέρα που ο φορολογούμενος θα καταβάλει τα χρήματα που χρωστάει, ενώ θα τον ενημερώνει πως αν δεν πράξει τα παραπάνω θα βρεθεί αντιμέτωπος με πρόστιμα ή ακόμη και την επιβολή αναγκαστικών μέτρων είσπραξης.

Η Διεύθυνση Φορολογικής Συμμόρφωσης ξεκινάει τα τηλεφωνήματα σε όσους έχουν ακόμη και μικρά χρέη μέχρι και 500 ευρώ, ενώ στο στόχαστρο μπαίνουν άτομα που είτε δεν έχουν υποβάλει εμπρόθεσμα δηλώσεις ΦΠΑ, είτε δεν έχουν υποβάλει δήλωση φόρου μισθωτών υπηρεσιών ή άφησαν απλήρωτα ποσά ΦΠΑ ή φόρου εισοδήματος ή άλλων φόρων.

Η Ανεξάρτητη Αρχή δεν θέλει να προκύψουν νέα χρέη μέσα στο έτος τα οποία θα προστεθούν στην τεράστια δεξαμενή των 100 δισ. ευρώ ληξιπρόθεσμων οφειλών και έτσι ξεκινά την τακτική των τηλεφωνημάτων.

Στο τηλέφωνο οι φορολογούμενοι ακούνε τον εφοριακό να τους ενημερώνει για την οφειλή τους, ποιο είναι το ποσό και στη συνέχεια την ερώτηση πότε και εάν προτίθενται να πληρώσουν. Ανάλογα με την απάντηση έρχεται και η συνέχεια.

Εάν ο φορολογούμενος αδυνατεί να πληρώσει ο υπάλληλος υπενθυμίζει ότι υπάρχει και η πάγια ρύθμιση των 12 δόσεων. Αν δεν πληρώσει ή δεν ρυθμίσει την οφειλή του, τότε θα βρεθεί αντιμέτωπος με αναγκαστικά μέτρα, δηλαδή με δεσμεύσεις και κατασχέσεις τραπεζικών καταθέσεων και άλλων περιουσιακών στοιχείων.

Έχετε μήνυμα στον υπολογιστή σας

Η Εφορία δεν περιορίζεται στις τηλεφωνικές οχλήσεις, αλλά στέλνει και e-mail. Όταν δείτε στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σας την περίφημη διεύθυνση no.reply@taxisnet.gr να ξέρετε ότι είναι από την εφορία.

Κάθε μήνα η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων αποστέλλει εκατοντάδες χιλιάδες ηλεκτρονικά μηνύματα τα οποία διακρίνονται σε δύο μεγάλες κατηγορίες:

1. Μηνύματα υπενθύμισης: Τα ηλεκτρονικά μηνύματα υπενθύμισης αφορούν την υποβολή περιοδικών δηλώσεων ΦΠΑ Β’ και Γ’ κατηγορίας. Αποστέλλονται σε μηνιαία βάση (Γ’ κατηγορίας) και τέσσερις φορές ετησίως (Β’ κατηγορίας) λίγες ημέρες πριν από την καταληκτική ημερομηνία υποβολής τους, με στόχο την υπενθύμιση της σχετικής υποχρέωσης. Αποδέκτες είναι οι υπόχρεοι που, βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων, διαπιστώνεται ότι δεν έχουν ακόμα υποβάλει τη δήλωσή τους.

2. Μηνύματα εντοπισμού: Τα ηλεκτρονικά μηνύματα εντοπισμού απευθύνονται σε φορολογουμένους που δεν έχουν ικανοποιήσει εμπρόθεσμα τις φορολογικές τους υποχρεώσεις. Αποστέλλονται μετά την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των δηλώσεων ή πληρωμής των οφειλών. Αφορούν τις εξής θεματικές ενότητες:

α) ΦΠΑ Β’ και Γ’ κατηγορίας: όταν δεν έχει υποβληθεί η περιοδική δήλωση εμπρόθεσμα ή μέχρι την ημερομηνία δημιουργίας του αρχείου υπόχρεων.

β) Φόρος Εισοδήματος φυσικών προσώπων: όταν δεν έχει υποβληθεί η δήλωση εμπρόθεσμα ή μέχρι την ημερομηνία δημιουργίας του αρχείου υπόχρεων.

γ) Φόρος Εισοδήματος Νομικών Προσώπων: όταν δεν έχει υποβληθεί η δήλωση εμπρόθεσμα ή μέχρι την ημερομηνία δημιουργίας του αρχείου υπόχρεων.

δ) Πρόσφατες Ληξιπρόθεσμες Οφειλές: όταν δεν έχουν πληρωθεί εμπρόθεσμα ή μέχρι την ημερομηνία δημιουργίας του αρχείου η/οι βεβαιωμένη/ες οφειλή/ές, που έληξε/αν έως την τελευταία ημέρα του προηγούμενου μήνα.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα