Τι μέλλει γενέσθαι με την τηλεθέαση

Με στόχο την καλύτερη αποτύπωση της τηλεοπτικής πραγματικότητας, ξεκίνησαν οι συζητήσεις ανάμεσα στους εκπροσώπους των καναλιών. Το καυτό θέμα της αξιοπιστίας των μετρήσεων είναι αυτό που “καίει” τα μεγάλα κεφάλια των τηλεοπτικών σταθμών και γι’ αυτό το λόγο συζητούν, προκειμένου να βρουν άμεσα μία λύση. Και με δεδομένο ότι ήδη η κυβέρνηση έχει δείξει ενδιαφέρον για το συγκεκριμένο ζήτημα, η αγορά αποφάσισε να διπλασιάσει το δείγμα της τηλεθέασης, ώστε να υπάρχει καλύτερη αποτύπωση των ποσοστών τηλεθέασης.

Οι σταθμοί θα κληθούν να βάλουν το χέρι στην τσέπη, αλλά θα είναι σε θέση να ζητήσουν την αποτύπωση των στοιχείων της έρευνας, με νέα αποτύπωση των ηλικιακών κατηγοριών. Ο κίνδυνος να χαρακτηρισθεί η έρευνα αναξιόπιστη έχει ενεργοποιήσει τα αντανακλαστικά των τηλεοπτικών σταθμών και αυτό τους έφερε στο τραπέζι των συζητήσεων με τους διαφημιστές και τους διαφημιζομένους.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ίσως συσταθεί Επιτροπή Ελέγχου – Έρευνας Τηλεθέασης για τα αποτελέσματα της Nielsen, προκειμένου να σταματήσει η αμφισβήτηση των διαδικασιών.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα