Τo… Reuters ιδιωτικοποίησε ήδη τον ΟΛΠ και τα αεροδρόμια

Με την οικονομική ασφυξία στα ύψη και την κυβέρνηση να αναζητά πηγές χρηματοδότησης, οι ιδιωτικοποιήσεις των «φιλέτων» –εκείνων τουλάχιστον που έχουν μπει στις ράγες από την προηγούμενη κυβέρνηση– μοιάζουν εκ των ων ουκ άνευ για τη νυν ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών.

Την παραπάνω εκτίμηση επιβεβαιώνει εμμέσως πλην σαφώς σημερινό δημοσίευμα του διεθνούς πρακτορείου Reuters, σύμφωνα με το οποίο μέχρι τις 15 Μαΐου θα έχει ανακοινωθεί η παραχώρηση περιφερειακών αεροδρομίων, με παράλληλη επίσπευση των διαδικασιών πώλησης του λιμανιού του Πειραιά.

Όπως μεταδίδει το Reuters, η Αθήνα έχει βάλει στόχο να εισπράξει περί το 1,2 δισ. ευρώ ως αντίτιμο για την παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στη γερμανική Fraport, αλλά και την επανεκκίνηση του διαγωνισμού για το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών του ΟΛΠ. Αναφορικά με το λιμάνι, οι επενδυτές θα καταθέσουν τις προσφορές τους έως τον Ιούλιο για το 51% του ΟΛΠ, με δυνατότητα να φτάσει έως το 67% στα επόμενα πέντε χρόνια. Ανάμεσα στους πέντε υποψήφιους επενδυτές βρίσκεται και η κινεζική Cosco, η οποία ελέγχει ήδη δύο από τους προβλήτες του Πειραιά.

Από την πλευρά τους τα υπουργεία Οικονομίας, Οικονομικών και Ναυτιλίας αρνήθηκαν να σχολιάσουν την πληροφορία, αλλά το διεθνές πρακτορείο επικαλείται Έλληνα αξιωματούχο επί των ιδιωτικοποιήσεων που θέλει να διατηρήσει την ανωνυμία τους. Σύμφωνα με αυτή την πηγή, λοιπόν, το Reuters φιλοξενεί δήλωση του αξιωματούχου ο οποίος τονίζει ότι «το ζήτημα με τα αεροδρόμια θα ολοκληρωθεί άμεσα», προσθέτοντας ότι οι σχετικές ανακοινώσεις μπορεί να γίνουν έως τις 15 Μαΐου.

Σύμφωνα πάντα με το Reuters, οι εν λόγω αποκρατικοποιήσεις μοιάζουν να εντάσσονται στις ύστατες παραχωρήσεις της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝ.ΕΛ. προκειμένου να εξασφαλίσει βοήθεια από την Ε.Ε. και το ΔΝΤ.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα