«Αυτοί είναι οι βασικοί στόχοι του υπουργείου Τουρισμού»

Στα Χανιά βρέθηκε την Τρίτη η Ολγα Κεφαλογιάννη, τονίζοντας πως η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και η σύνδεση του τουρισμού με τον πρωτογενή τομέα, αποτελούν δύο από τους βασικούς στόχους του υπουργείου.

«Για μας, ένα από τα μεγάλα στοιχήματα που θέλουμε να κερδίσουμε για τον ελληνικό τουρισμό, είναι η επέκταση της τουριστικής περιόδου. Για να γίνει αυτό, χρειάζεται να κινητοποιηθεί όλη η τοπική κοινωνία και οικονομία, υπό την έννοια ότι μπορούμε να φέρουμε τουρίστες στα Χανιά, την Κρήτη τον χειμώνα, όμως θα πρέπει να μπορούν να έχουν και δραστηριότητες να κάνουν» δήλωσε, μεταξύ άλλων κα Κεφαλογιάννη. Η υπουργός Τουρισμού χαρακτήρισε ιδανικό προορισμό τα Χανιά και την Κρήτη για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος και τόνισε ότι η επίσκεψή της, τον Δεκέμβριο, στην Κρήτη έγινε για αυτόν ακριβώς τον λόγο.

Η όμορφη υπουργός επισκέφθηκε το Ιδρυμα Βενιζέλος και ξεναγήθηκε στο σπίτι του Ελευθερίου Βενιζέλου, το οποίο μετατρέπεται σε μουσείο. «Δεν είναι τυχαίο που επισκέπτομαι αυτό τον χώρο, που μπορεί να αποτελέσει ιδανικό σημείο επίσκεψης για τους τουρίστες» δήλωσε η κ. Κεφαλογιάννη κατά την έξοδό της από τον χώρο. Όπως μάλιστα τόνισε, στόχος είναι τα έργα αποκατάστασης στο σπίτι του Βενιζέλου να ολοκληρωθούν το πρώτο τρίμηνο του 2014, χρονιά, που συμπληρώνονται 150 χρόνια από τη γέννηση του Ελευθερίου Βενιζέλου. Η υπουργός επισκέφθηκε και το ναυτικό μουσείο Κρήτης, στο παλιό λιμάνι των Χανίων.
Το μεσημέρι, συναντήθηκε και με μέλη του δικτύου οινοποιών Κρήτης, τονίζοντας ότι υπάρχει η δυνατότητα προσέλκυσης τουριστών για τη μοναδική, όπως την χαρακτήρισε, ποιότητα των κρασιών της Κρήτης.

«Το 2013, είδαμε ότι μπορέσαμε να φέρουμε κόσμο και μετά από την περίοδο που συνηθίζεται να έχουμε τουρίστες. Θέλουμε, το 2014, να επιδιώξουμε να έχουμε τουρισμό ακόμα περισσότερους μήνες. Πιστεύουμε ότι αυτό θα βοηθήσει και τα έσοδα, αλλά και στη στήριξη των τοπικών κοινωνιών και οικονομιών. Ο τουρισμός μπορεί να στηρίξει την προσπάθεια της Ελλάδας για την ανάκαμψη και έχει τη δυνατότητα, με τους άλλους τομείς της οικονομίας και τη δυναμική του, να τους τραβήξει μπροστά. Θεωρούμε ιδανική τη συνέργεια του τουρισμού με τον πρωτογενή τομέα. Πιστεύουμε ότι είναι ο ιδανικός τρόπος για να προωθήσουμε την Ελλάδα και βλέπετε ότι και η καμπάνια της Ελλάδας συνδυάζει τους τοπικούς προορισμούς με την τοπική κουζίνα».

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα