«Best Social Brand 2016» η Samsung Hellas

Το βραβείο «Best Social Brand 2016» στα Social Media Awards, που διοργανώθηκαν στο πλαίσιο του 5oυ Συνεδρίου e-business & Social Media World κέρδισε προ ημερών η Samsung Electronics Hellas.

Η εταιρεία έχει αναπτύξει ισχυρή παρουσία σε Facebook, Twitter, Instagram και Youtube, διαμορφώνοντας σημαντικούς διαύλους επικοινωνίας με το κοινό και την αγορά. Μάλιστα, φροντίζει να εμπλουτίζει διαρκώς το περιεχόμενο των σελίδων σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα του ελληνικού κοινού. Η γρήγορη απόκριση στα ερωτήματα και τα σχόλια των fans όλο το 24ωρο έχει συμβάλλει στη θετική απήχηση του brand στον σύγχρονο ψηφιακό κόσμο.

Όπως προαναφέρθηκε  η διάκριση της Samsung Electronics Hellas έλαβε χώρα στο πλαίσιο του 5ου συνεδρίου e-Business & Social Media World που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα και είχε ως κεντρικό θέμα «Convert & Monetize: The Pro Era!».

Πλήθος στελεχών από τους χώρους του ηλεκτρονικού εμπορίου, της διαφήμισης, του marketing, των social media, του PR και της επικοινωνίας, του ICT, θεσμικών φορέων και πολλών ακόμη έδωσαν το «παρών» σε ένα διάλογο που είχε ως επίκεντρο τις εξελίξεις στο ηλεκτρονικό επιχειρείν, στη διαφήμιση και στο marketing.

Samsung_Best Social Brand 2016

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

H Digital Marketing Manager στη Samsung Electronics Hellas, Σοφία Σκιώτη, με τον αντιπρόεδρο του Greek e-Commerce Association, Νίκο Βαρβαδούκα

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα