BOLD OGILVY: 40 χρόνια γεννά (μεγάλες) ιδέες

Με μια ξεχωριστή εκδήλωση, η Bold Ogilvy γιόρτασε τα 40 της χρόνια, από την ίδρυση της Bold Advertising στις 14 Σεπτεμβρίου του 1977.

Στις 14 Σεπτεμβρίου 2017, στον φιλόξενο κήπο των γραφείων της εταιρείας στον Γέρακα, στήθηκε ένα μεγάλο πάρτι, το οποίο τίμησαν με την παρουσία τους πλήθος στελεχών από την πλευρά των πελατών, των συνεργατών και φίλων της εταιρείας. «Ανεβαστικά» DJ sets αλλά και εμφανίσεις γνωστών καλλιτεχνών, συμπεριλαμβανομένης και αυτής του Βαγγέλη Γερμανού, δημιούργησαν το εορταστικό κλίμα της βραδιάς.

Μέσα από ανέκδοτο αρχειακό video υλικό και με εναλλαγές λόγου και εικόνας, οι οικοδεσπότες της γιορτής, Γιάννης Ευσταθιάδης και Θόδωρος Κοτιώνης, με αρκετή δόση χιούμορ και αυτοσαρκασμού, αναφέρθηκαν στην εντυπωσιακή ιστορία της πιο πολυβραβευμένης εταιρείας στην ελληνική αγορά.

Στα ορόσημα της πορείας του εγχειρήματος της Bold, ξεχωρίζει η συνεργασία με το δίκτυο της Ogilvy και η επίσκεψη τότε στα γραφεία της Bold του David Ogilvy, με τον τελευταίο να γράφει στο προσωπικό του blog: «Some of the most brilliant commercials I have seen come from Bold, our associate agency in Athens».

Ξεκίνημα με τρεις ανθρώπους!

Η Bold ξεκίνησε από 3 ανθρώπους -τον Αντώνη Ραψομανίκη, τον Γιάννη Ευσταθιάδη και τον Θόδωρο Κοτιώνη– το 1977 και σήμερα η οικογένειά της περιλαμβάνει πάνω από 500 στελέχη, συνεργασίες με τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους της αγοράς και πλήθος διακρίσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Εκτός από τα 60 περίπου βραβεία στα Φεστιβάλ ταινιών της α΄ δεκαετίας, η Bold Ogilvy είναι και η πρώτη στην ιστορία των ERMIS AWARDS (1989-2016), με 363 βραβεία (όσα η δεύτερη και η τρίτη εταιρεία μαζί!) και έχει αναδειχθεί «Agency of the Year» τις χρονιές 2010, 2011-12, 2013 και 2016.

Παράλληλα, έχει κερδίσει πολλά βραβεία και διακρίσεις σε όλα τα μεγάλα Διεθνή Φεστιβάλ (Cannes, CLIO, NewYork, London, Epica, Drums, Eurobest κ.λπ.).

«Το όνομα Bold μάς εξέφραζε όταν ξεκινήσαμε, μας εκφράζει και τώρα. Κοιτάμε μπροστά με αισιοδοξία», ανέφερε ο Θ. Κοτιώνης κλείνοντας, ενώ ο Γιάννης Ευσταθιάδης θύμισε το απόφθεγμα του David Ogilvy, ο οποίος υποστήριζε ότι η διαφήμιση πρέπει να λέει την αλήθεια, με γοητευτικό τρόπο: «Εμείς, επί 40 χρόνια είπαμε πάντα την αλήθεια. Ελπίζω ότι την κάναμε και γοητευτική», τόνισε.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα