«Διαχειριστής» των ΕΛΠΕ ο κ. Ευάγγ. Στράνης

 

Σε προηγούμενα δημοσιεύματά μας έχουμε αναφερθεί στο φαινόμενο των ΕΛΠΕ που ακούει στο όνομα Ευάγγελος Στράνης. Είχαμε επισημάνει ότι ο διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων των ΕΛΠΕ έχει αναγάγει τη διανομή της διαφημιστικής πίτας της εταιρείας σε πραγματική επιστήμη, αφού οι διαφημίσεις και οι χορηγίες πήγαιναν –και πηγαίνουν– «καρφωτές» σε έντυπα αλλά και σε άλλα Μέσα (ραδιόφωνο, TV) επιλογής του, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

 

Έξυπνα και χωρίς θόρυβο, ο κ. Ευάγγελος Στράνης μοιράζει την «μπάλα» της διαφήμισης είτε με ολοσέλιδες καταχωρήσεις, είτε με υποσέλιδα, είτε με αποτελέσματα τριμήνου. Ακόμη, προ καιρού, διά χειρός του εδίδοντο χορηγίες σε ένθετα «ιστορικού» περιεχομένου, τα οποία είναι αμφίβολο αν κάποιος έγκλειστος για δεκαετίες στις φυλακές θα σπαταλούσε χρόνο για να τα διαβάσει.

Στον ποδοσφαιρικό χώρο, κοίταξε μέσω διαφημίσεων να κρατάει επαξίως τον τίτλο του προσωπικού –και όχι των ΕΛΠΕ– χορηγού(!) στις διάφορες εκδηλώσεις των ομάδων, αφού τα ΕΛΠΕ έχουν συμπεριληφθεί στον κατάλογο των χορηγών τους.

Τελευταία, ο εν λόγω κύριος έχει πραγματικά «ξεσαλώσει». Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το γεγονός ότι σε ένα από τα προηγούμενα Σαββατοκύριακα εφημερίδες με εκατοντάδες χιλιάδες αναγνώστες αγνοήθηκαν από τον κ. Στράνη, ενώ έντυπα με κυκλοφορία 1.000-1.500 φύλλα βρέθηκαν με καταχωρήσεις των ΕΛΠΕ. Τόσο καλά…

Και βέβαια ο κ. Στράνης κάνει τη δουλειά του, καλλιεργώντας τις σχέσεις του, ώστε εάν τα ΕΛΠΕ πωληθούν να μη βρεθεί χωρίς δουλειά…

Το ερώτημα είναι πώς επιτρέπουν τόσο το προεδρείο των ΕΛΠΕ όσο και οι αρμόδιοι υπουργοί, κ.κ. Γιάννης Μανιάτης (αν και πρόσφατα ανέλαβε καθήκοντα) και Ασημάκης Παπαγεωργίου να ρυθμίζει ο εν λόγω κύριος τις «ισορροπίες» στον τομέα των ΜΜΕ κατά το δοκούν.

Αν μάλιστα λάβει κανείς υπ’ όψιν ότι τα ΕΛΠΕ είναι και κατά 35,48% κρατική εταιρεία, οι απορίες μεγαλώνουν, γιατί εύκολα ο κ. Στράνης μπορεί να ισχυριστεί ότι είχε πολιτικές πιέσεις για να «μοιράσει» τη διαφήμιση σε συγκεκριμένα ΜΜΕ.

Και βέβαια, δεν μιλάμε για την εγκύκλιο περί των προϋποθέσεων που ρυθμίζουν την κρατική διαφήμιση, μια και τα ΕΛΠΕ έχουν εξαιρεθεί από τη διαδικασία αυτή, αλλά για την τήρηση (ηθικά και δεοντολογικά) του μέτρου της ισονομίας εις τρόπον ώστε να μην ευνοούνται κάποια Μέσα εις βάρος άλλων.

Προφανώς οι λέξεις «ηθική» και «δεοντολογία» απουσιάζουν από το λεξιλόγιο του κ. Στράνη.

 

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα