Επενδύσεις 100 εκατ. ευρώ σε υποδομές σχεδιάζει η Wind

Σε ανοδική πορεία επέστρεψε η Wind και πλέον πρόκειται φέτος να επενδυθούν περί τα 100 εκατ. ευρώ κυρίως στο δίκτυο κινητής, στο δίκτυο οπτικών ινών της σταθερής τηλεφωνίας και στη συνδρομητική τηλεόραση.

Αυτό τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Νάσος Ζαρκαλής, ο οποίος ενημέρωσε την Πέμπτη τα Μέσα Ενημέρωσης ενώ ανέφερε μεταξύ άλλων ότι στις προτεραιότητές της Wind  φέτος είναι η είσοδός της στην τηλεόραση, στο τέλος του έτους, καθώς και οι υπηρεσίες δεδομένων.

Το 2016 οι επενδύσεις της Wind για υποδομές διαμορφώθηκαν σε 93 εκατ. ευρώ.

Ο Νάσος Ζαρκαλής άφησε ανοιχτό παράθυρο συνεργασιών αφού τόνισε πως η υπόθεση εξαγοράς της Forthnet παραμένει σε δεύτερο πλάνο, χωρίς να αποκλείεται η Wind να ασχοληθεί εκ νέου, εφόσον υπάρξει η ευκαιρία. ​

“Η αγορά κινήθηκε στο μέσο του εύρους που περιμέναμε για τη χρονιά και είναι σύμφωνο με τις προβλέψεις πως έχει μια δυναμική ώστε τα επόμενα χρόνια να ξαναπλησιάσει προς τα 5 δισ. Για λόγους σύγκρισης, το 2008 η αγορά ήταν κοντά στα 7,5 δισ. ευρώ.

Ο κ. Ζαρκαλής, σύμφωνα με το Euro2day.gr, τόνισε πως “η αγορά έχει πέσει με ταχύτερους ρυθμούς απ’ ότι έχει πέσει η οικονομία και συνεπώς έχει μια δυναμική ακόμα και στις δύσκολες συνθήκες. Σε συνθήκες ομαλοποίησης της οικονομίας νομίζω πως η αγορά έχει δυναμική να πάει λίγο καλύτερα από την οικονο Η Wind Hellas παρουσίασε πέρυσι κύκλο εργασιών 476 εκατ. ευρώ από 461 εκατ. ευρώ το 2015 και κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) 91 εκατ. ευρώ από 84,9 εκατ. στην προηγούμενη χρήση.

Οπως είπε ο Ν. Ζαρκαλής, “και τα δύο μεγέθη ήταν λίγο πάνω από τις αρχικές προβλέψεις με την αναλογία στο 65% κινητή και 35% σταθερή. Γινόμαστε ένας παίκτης σύγκλισης”. Η αγορά κινητής έφερε στη Wind Hellas έσοδα 304,3 εκατ. ευρώ με μικρή μείωση από τα 306,4 εκατ. ευρώ το 2015, ενώ η σταθερή τηλεφωνία είχε πέρυσι έσοδα 171,4 εκατ. το 2016 από 154,3 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη χρήση.

Το 2016, είπε ο κ. Ζαρκαλής, “σηματοδότησε την επιστροφή μας στην ανάπτυξη. Είναι μια ανάπτυξη 3% στα έσοδα και 7% στη λειτουργική κερδοφορία μετά από πολλά χρόνια πτώσης”. Πρόσθεσε πως υπήρξε “συστηματική πρόοδος σε όλους τους τομείς στρατηγικής εστίασης: Από το δίκτυο κινητής μέχρι την έμφαση στις αγορές δεδομένων, στα συνδυαστικά προγράμματα, στην εμπειρία του πελάτη και στην αναβάθμιση του δικτύου”.

“Έχουμε 3 φορές μεγαλύτερο δίκτυο 4G σε σχέση με τον Απρίλιο του 2015»

Ο κ. Ζαρκαλής είπε πως “έχουμε 3 φορές μεγαλύτερο δίκτυο 4G σε σχέση με τον Απρίλιο του 2015 και στόχος το 88% κάλυψη στο LTE μέχρι το τέλος του 2017 από 78% στο τέλος του 2016″. Πέρυσι η εταιρεία κατέγραψε αύξηση 30% στους χρήστες Data με έξυπνα κινητά τηλέφωνα και διπλάσια χρήση data (δεδομένων) μεταξύ 2015 και 2016.

Πρόκειται για περίπου 800.000 πελάτες ενώ το 2015 ήταν περίπου 572.000 (με το σύνολο της πελατειακής βάσης κοντά στα 3.000.000). Επίσης, 49% των συνδρομητών κινητής έχουν και σταθερή Wind. Το μερίδιο αγοράς της Wind Hellas είναι στο 27% στην αγορά των εναλλακτικών παρόχων με 559.000 πελάτες σταθερής στα τέλη του 2016.

O κ. Ζαρκαλής αναφέρθηκε και στα 175 νέα καταστήματα της εταιρείας με επένδυση 20 εκατ. ευρώ τα οποία πέρυσι παρουσίασαν αύξηση πωλήσεων 46% μέσα από 7,5 εκατ. συναλλαγές.”.

Σε ερώτηση για την πιθανή συνεργασία με τη Vodafone στη συνδρομητική τηλεόραση ο κ. Ζαρκαλής υποστήριξε πως “σε οτιδήποτε κάνουμε θέλουμε να είμαστε διασφαλισμένοι με πράγματα που κάνουμε μόνοι μας. Θα κάνουμε αυτόνομη είσοδο ανεξάρτητα από τις όποιες εξελίξεις υπάρχουν.

Παράλληλα, όμως, αναζητούμε και στρατηγικές συνεργασίες που θα κάνουν την παρουσία μας καλύτερη. Ετσι στο κομμάτι της τηλεόρασης έχουμε υπογράψει μνημόνιο με Vodafone βάσει του οποίου θα διερευνήσουμε τις πιθανότητες συνεργασίας.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα