Global Agency of the Year για το 2017 η Weber Shandwick

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά διακρίθηκε η Weber Shandwick στα βραβεία του PR Week Global στο Λονδίνο κατακτώντας τον τίτλο του Global Agency of the Year για το 2017.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλος της Weber Shandwick, Andy Polansky, η παραπάνω αναγνώριση αντανακλά τη δύναμη του παγκόσμιου δικτύου της Weber Shandwick και την συνεργατική της κουλτούρα, η οποία όπως είπε τροφοδοτεί τη δημιουργικότητα και την καινοτομία.

«Η επιτυχία στα βραβεία είναι μια στιγμή περηφάνειας για τις ομάδες μας σε όλο τον κόσμο (σ.σ. στην Ελλάδα επικεφαλής είναι ο Δημήτρης Μιχόπουλος)  καθώς δίνουμε μεγάλη σημασία στη συνεργασία μας με τους πελάτες που μας δίνουν κίνητρο να δημιουργούμε καθημερινά εντυπωσιακά αποτελέσματα».

Τα PR Week Global Awards αναδεικνύουν τις δουλειές που τολμούν να δώσουν ζωή σε ιδέες που ξεχωρίζουν για τα υψηλά standards τους στο brand building. Με 23 διαφορετικές κατηγορίες, τα βραβεία τιμούν τις καλύτερες ιδέες επικοινωνίας παγκοσμίως.

Η Weber Shandwick και οι πελάτες της έλαβαν πολλά βραβεία για εκστρατείες παγκόσμιου βεληνεκούς σε επτά κατηγορίες, μεταξύ των οποίων και η συνεργασία με τον σκηνοθέτη Vibha Bakshi για το ντοκιμαντέρ “Daughters of Mother India”, το οποίο διακρίθηκε ως Campaign of the Year αλλά και στις δύο κατηγορίες Issues & Crisis και Global Impact.

Η εταιρεία αναγνωρίστηκε, επίσης, για τη συνεργασία με την Action Aid UK και την καμπάνια  #BrutalCut, η οποία κέρδισε στην κατηγορία Non-profit.

Το “The Alphabet of Illiteracy” για την Pearson  κέρδισε στην κατηγορία Corporate Social Responsibility και ξεχώρισε επίσης στο Global Integration.

Τέλος, για τη Sonos, κέρδισε στην κατηγορία Global PR Breakthrough για την εκστρατεία “Music Makes It Home”.

Η Weber Shandwick κέρδισε φέτος διάφορες βραβεύσεις, επιπλέον αυτής από το PR Week, συμπεριλαμβανομένων και του AgencyA-List Standout από το Advertising Age  αλλά και το The Holmes Report’s North America Agency of the Year.

Η εταιρεία είχε διακριθεί επίσης ως το Global Digital Agency για το 2016 από The Holmes Report και ήταν και το πιο βραβευμένο PR Agency στο Cannes Lions International Festival of Creativity του 2016.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα