Κάλλιο αργά, παρά ποτέ

Σε αποκατάσταση της παροχής ηλεκτροδότησης σε πολίτη που χρήζει μηχανικής υποστήριξης προχώρησε η ΔΕΗ, μόλις πληροφορήθηκε το πρόβλημα.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσε η ΔΕΗ, η επιχείρηση ενημερώθηκε από τη βουλευτή της ΝΔ Ζέτα Μακρή για την περίπτωση καταναλωτή που χρήζει μηχανικής υποστήριξης και δεν είχε υποβάλει αίτηση ένταξης στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών.

Η ΔΕΗ συνεχίζει πως μόλις ενημερώθηκε για το συγκεκριμένο πρόβλημα του καταναλωτή προχώρησε άμεσα σε επανασύνδεση της ηλεκτροδότησής του.

«Επαναλαμβάνουμε δημόσια έκκληση σε άτομα που ανήκουν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες και ειδικότερα όσους χρήζουν μηχανικής υποστήριξης να υποβάλουν τηλεφωνική αίτηση στο 11770 προκειμένου να ενημερωθεί η ΔΕΗ και να διασφαλισθεί η αδιάλειπτη ηλεκτροδότησή τους» τονίζει η ΔΕΗ στην ανακοίνωσή της.

Εν τω μεταξύ νωρίτερα η υφυπουργός Υγείας Κατερίνα Παπακώστα ζήτησε με επιστολή της προς τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΔΕΗ ΑΕ, Αρθρούρο Ζερβό την ενσωμάτωση σε εμφανές σημείο του λογαριασμού της ΔΕΗ του τετραψήφιου αριθμού εξυπηρέτησης, για την ένταξη στο Μητρώο των ευάλωτων πελατών και ιδιαίτερα στην κατηγορία των ατόμων που χρήζουν μηχανικής υποστήριξης, προκειμένου να υπάρχει ενημέρωση των ατόμων με αναπηρία και των οικογενειών τους.

Σύμφωνα με την ίδια με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθεί ένα αξιόπιστο μητρώο στη ΔΕΗ για τους ευάλωτους πολίτες και θα αποφευχθούν περιστατικά όπως αυτό με το θάνατο της 56χρονης τετραπληγικής στα Χανιά.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα