Μιχαλάκης: «Καταλυτικός παράγοντας ο OTE TV»

Για την καταλυτική συμβολή και παρουσία του ΟΤΕ TV μίλησε (κατά τη διάρκεια της ενότητας «Omni TV. Η επόμενη μέρα της τηλεόρασης είναι σήμερα!) ο διευθυντής του ΟΤΕ TV, Δημήτρης Μιχαλάκης, στο 15ο συνέδριο InfoCom World 2013, με θέμα την ανάπτυξη της τηλεόρασης στην Ελλάδα και τα σύγχρονα επιχειρηματικά μοντέλα στην τηλεοπτική αγορά.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, ο κ. Μιχαλάκης σημείωσε ότι η διείσδυση στη συνδρομητική τηλεόραση ανέβηκε από το 11% το 2011, στο 18% το 2013. «Καταλυτικός παράγοντας», σημείωσε ο επικεφαλής του OTE TV, «ήταν η διάθεση από τον ΟΤΕ TV ολοκληρωμένων τηλεοπτικών πακέτων σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές» ως απάντηση στις ανάγκες της αγοράς και των τηλεθεατών για ποιοτική και προσιτή ψυχαγωγία στο σπίτι.

Σχετικά με το περιεχόμενο, ο κ. Μιχαλάκης επεσήμανε τη δυναμική ενίσχυση της πλατφόρμας σε όλες τις κατηγορίες και πρωτίστως στα αθλητικά, όπου ο OTE TV έχει εξασφαλίσει, μεταξύ άλλων, τις καλύτερες ευρωπαϊκές ποδοσφαιρικές διοργανώσεις (Αγγλικό, Ισπανικό, Ιταλικό & Γερμανικό πρωτάθλημα), σπουδαίες διοργανώσεις από την Ελλάδα (Κύπελλο Ελλάδας, Football League), αλλά και αγώνες της Εθνικής ομάδας σε ποδόσφαιρο και μπάσκετ (προκριματικά EURO, Eurobasket). Δυναμικά αναπτύσσεται και η κατηγορία των κινηματογραφικών, με τον ΟΤΕ TV να προσφέρει ποιοτικές ταινίες και σειρές σε πρώτη προβολή, αλλά και να συμμετέχει στην παραγωγή πρωτότυπου περιεχομένου από την Ελλάδα (π.χ. σειρά «Δια Ταύτα» που κάνει πρεμιέρα στο OTE Cinema 2), κάτι που θα συνεχιστεί και στην πορεία.

Επίσης, ο κ. Μιχαλάκης ανακοίνωσε τη διάθεση υπηρεσίας εγγραφής προγραμμάτων (PVR) για τους συνδρομητές μέσω δορυφόρου, μέσα στις επόμενες ημέρες, ενώ αναφέρθηκε και στα επόμενα σχέδια του OTE TV, που περιλαμβάνουν το λανσάρισμα τεχνολογικά προηγμένων υπηρεσιών για ακόμη συναρπαστικότερη τηλεοπτική εμπειρία, όπως οι multi-screen υπηρεσίες και η ενοποίηση της δορυφορικής και της IPTV πλατφόρμας το 2014.

Ερωτηθείς για το θέμα της διαφήμισης στον OTE TV, ο επικεφαλής της τηλεόρασης του ΟΤΕ ανέφερε ότι ήδη έχει ξεκινήσει η πώληση διαφημιστικού χρόνου στα 5 αθλητικά κανάλια OTE SPORT και τα 3 κινηματογραφικά κανάλια OTE Cinema, καθώς αποτελούν ένα ιδιαίτερα στοχευμένο διαφημιστικό όχημα.

 

 

 

 

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα