«Ο υπουργός λέει ψέματα»

Δριμύτατη επίθεση κατά του υπουργού Yποδομών, μεταφορών και δικτύων Μιχάλη Χρυσοχοΐδη εξαπολύει ο γραμματέας της ΠΕΣΕΔΕ Νικόλαος Διάκος με αφορμή τις καθυστερήσεις στον οδικό άξονα Κόρινθος – Πάτρα. Καλεί τον υπουργό να πάρει πίσω τα διόδια που έχουν καταβάλλει οι διερχόμενοι μιας και δεν μπορεί να βρει άλλη λύση.

Στην επιστολή του σημειώνει πως «Μπορεί το ελεγκτικό συνέδριο να το “πείσει” ο υπουργός μας με την αιτιολογία ότι : “Δεν αλλάζει το φυσικό αντικείμενο του έργου αλλά απλά “σπάει” σε τέσσερις εργολαβίες , λόγω των προβλημάτων που υπάρχουν.

Όμως τα πραγματικά τεχνικά προβλήματα έστω , επικεντρώνονται σ’ ένα πολύ μικρό κομμάτι του τμήματος Πύργος – Καλό Νερό, το οποίο μπορεί κάλλιστα να διευθετηθεί, άμεσα αλλά και είναι το μόνο που δυνητικά και νομικά μπορεί να εκτελεσθεί σε δεύτερο χρόνο με άλλη εργολαβία, εφ’ όσον για την ώρα δεσπόζει η απόφαση του ΣΤΕ .

Μπορούμε ακόμη και να παραδεχθούμε ότι το κομμάτι Πύργος – Καλό Νερό είναι ενιαίο και το αποκλείουμε προς ώρας από την σύμβαση, όμως τι εμποδίζει και ποιον , για την εκτέλεση του τμήματος Πάτρα – Πύργος και Καλό Νερό –Τσακώνα;

Άλλωστε κατά καιρούς και επισήμως έχει δηλωθεί ότι το κομμάτι αυτό χρήζει επέμβασης για την βελτίωση της ασφάλειάς του, γιατί διαφορετικά προκύπτει ότι δηλαδή από τα διακόσια ογδόντα χιλιόμετρα ( 280 ΚΜ) της Ολυμπίας Οδού, οι παραχωρισιούχοι επέλεξαν να κατασκευάσουν μόλις εκατό χιλιόμετρα ( 100 ΚΜ) και να σφετεριστούν για εκατό χιλιόμετρα το τμήμα Αθήνα – Κόρινθος και τα διόδια που εισπράττουν εδώ και πέντε χρόνια.»

Ο Ν. Διάκος συμπληρώνει πως «η σύμβαση δεν χωλαίνει μόνο γιατί πραγματικά πετσοκόβεται , με αφορμή την έλλειψη χρηματοδότησης , ( κι εμάς τι μας νοιάζει αν οι παραχωρισιούχοι έχασαν την πιστοληπτική τους ικανότητα) και με αιτίαση την απόφαση του ΣΤΕ για δύο δρασκελιές δρόμο στον Καϊάφα, αλλά έχει σοβαρό πρόβλημα γιατί το κομμάτι Αθήνα – Κόρινθος ( τα διόδια δηλαδή ) παραχωρήθηκε έναντι της κατασκευής διακοσίων ογδόντα χιλιομέτρων ( 280 ΚΜ) ( Κόρινθος – Τσακώνα ) και όχι έναντι εκατό χιλιομέτρων ( 100 ΚΜ) Κόρινθος – Πάτρα».

«Πρόκειται για σοβαρή κλοπή εθνικού πλούτου την στιγμή μάλιστα που δεν πρόκειται μόνο για χρονική μετάθεση του υπολοίπου έργου, αλλά για διαφοροποίηση τόσο στην εκτέλεση ( ( πιθανότατα άλλος εργολάβος ) όσο και στην χρηματοδότηση ( εθνικοί πόροι ) . Και βέβαια αυτό είναι πέρα από βέβαιο αφού υπάρχουν τόσες αιτιάσεις που είδαν το φως της δημοσιότητας απ΄ όπου αποδεικνύεται περίτρανα ότι με κοινοτικούς πόρους αποκλείεται να κατασκευασθεί το εναπομένον τμήμα» τονίζει.

Ο Ν. Διάκος με σκληρά λόγια επισημαίνει πως «ο υπουργός , παλιός επικεφαλής “χωροφυλάκων” νομίζει ότι ζούμε στην εποχή του τηλέγραφου , ώστε το κοινωνικό σύνολο να μην μπορεί να πληροφορηθεί άμεσα , να συγκρίνει και να χαρακτηρίσει τα λεγόμενά του, τα οποία διαμορφώνονται ανάλογα με την περίσταση και το ακροατήριο.

Έτσι άλλα απάντησε στη Βουλή, στον ερωτώντα βουλευτή του Συνασπισμού κ. Χουντή και άλλα στους εκπροσώπους της Ηλείας της Δευτέρας 25/11/2013. Τώρα βέβαια εάν επανέλθει ο κ. Χουντής είναι σίγουρο ότι ο κ. Υπουργός θα απαντήσει στην καλύτερη περίπτωση ότι δεν είχε προλάβει να μελετήσει την σύμβαση παραχώρησης. Εκείνο που μένει λοιπόν κατά την άποψή μου είναι ότι ο υπουργός πολιτικολογεί , δηλαδή “λέει ψέματα” την μια για ν’ αποφύγει την ερώτηση του ΣΥΡΙΖΑ και την άλλη για να ηρεμήσει τους Ηλείους».

Σύμφωνα με τον κ. Διάκο το αποτέλεσμα είναι μια από τα ίδια. «Ετοιμάστε λοιπόν τα μουλάρια για την επικοινωνία του λαού με τον κόσμο εκτός Ηλείας. Το ερώτημα βέβαια που γεννάται τώρα που αρχίζουν να πλησιάζουν σιγά- σιγά εκλογικές αναμετρήσεις, οι εκλεκτοί μας με τι μέσον θα έλθουν στην Ηλεία; Με βασταγούρι σίγουρα όχι, και τα CΑΥΕΝNE μα τα πήρε η ΤΡΟΪΚΑ . Ευτυχώς που μας έμεινε ο ΕΛΤΑ με την ( γνωστή ) επιχορήγηση από την Βουλή. Καιρός να γίνει χρήση και εκείνων των 700 € γιατί οι προσωπικές σχέσεις διέρχονται πλέον κρίση και εξ’ αιτίας του δρόμου θα γίνουν εμπόλεμες!».

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα