Περνάει και καθιερώνεται

Έχουμε αναφέρει πολλάκις ότι ο Ολυμπιακός, με τις κινήσεις του τόσο εντός αγωνιστικού χώρου (με το ποδόσφαιρο που παίζει), όσο και έξω από αυτόν (έσοδα, εμπορικές συμφωνίες, φιλανθρωπική δράση), έχει ξεφύγει κατά πολύ από τα ελληνικά δεδομένα.

Ωστόσο, η εμφάνιση των Πειραιωτών στην έδρα της πανίσχυρης Παρί Σεν Ζερμέν (οι άνθρωποί της επαναλαμβάνουν ότι στόχος είναι ο τελικός του Champions League) πιστοποιεί ότι η ομάδα του μεγάλου λιμανιού ακόμη και στην Ευρώπη έχει φτάσει σε ένα πολύ υψηλό επίπεδο. Συνεχίζοντας την καλή παρουσία των τελευταίων ετών, οι «ερυθρόλευκοι» εμφανίζονται πολύ ανταγωνιστικοί, ακόμη και σε παιχνίδια που πριν από κάποια χρόνια αυτό που σκέφτονταν όλοι ήταν να μην ξεφύγει το σκορ και έρθει μία πολύ βαριά ήττα.

Οι πρωταθλητές Ελλάδας μέχρι το 90΄ κρατούσαν το 1-1 στην έδρα ενός εκ των φαβορί για να κατακτήσει τη διοργάνωση, έχοντας χάσει μάλιστα και αρκετές ευκαιρίες κατά τη διάρκεια της αναμέτρησης για την επίτευξη κι άλλου τέρματος.

Τα «ρέστα» του σε 10 ημέρες

Ο Ολυμπιακός δεν έχει άλλη επιλογή από το να «παίξει τα ρέστα του» στις 10 Δεκεμβρίου στο «Γ. Καραϊσκάκης» κόντρα στην αδιάφορη, αφελή, αλλά πάντα επικίνδυνη (λόγω της επιθετικής της ποιότητας) Άντερλεχτ. Με νίκη, ο ελληνικός σύλλογος θα είναι σίγουρα στις «16» καλύτερες ομάδες της Ευρώπης, χωρίς να τον ενδιαφέρει τι θα συμβεί στη Λισαβόνα, όπου η Μπενφίκα θα φιλοξενήσει την αδιάφορη Παρί.

Έστω και χωρίς τον Κώστα Μήτρογλου, ο οποίος με την κάκωση που του διαγνώστηκε στο πόδι θα μείνει έξω για περίπου ένα μήνα, αλλά και τον Γιάννη Μανιάτη, που συμπλήρωσε κάρτες, οι «ερυθρόλευκοι» οφείλουν να νικήσουν και να μη χύσουν την καρδάρα με το γάλα που με τόσο κόπο μάζεψαν τις προηγούμενες αγωνιστικές.

Βγάζουν σιγουριά, με εμπνευστή τον Μίτσελ

Την επόμενη μέρα της επώδυνης ισοφάρισης στο παρά… ένα από την Παρί, ο Φουστέρ έδωσε το σύνθημα. «Θα τα δώσουμε όλα και είμαι σίγουρος ότι θα περάσουμε στην επόμενη φάση», δήλωσε ο Ισπανός μεσοεπιθετικός, φανερώνοντας το κλίμα που υπάρχει στις τάξεις των «ερυθρόλευκων» ποδοσφαιριστών.

Εξάλλου, η νοοτροπία και ο χαρακτήρας που «χτίζουν» οι παίκτες του Μίτσελ κάτω από αυτές τις καταστάσεις είναι το πιο σημαντικό, σύμφωνα με τον ίδιο τον προπονητή των Πειραιωτών. Ο Ίβηρας τεχνικός έχει, άλλωστε, το μεγαλύτερο μερίδιο «ευθύνης» για την έως τώρα πορεία που έχει διαγράψει ο Ολυμπιακός. Και σε τεχνικό επίπεδο (τακτική, κοουτσάρισμα, βελτίωση παικτών), αλλά και σε επίπεδο ψυχολογίας. Μία τόσο μεγάλη προσωπικότητα του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου, όπως ο πρώην τεχνικός της Χετάφε και της Σεβίλης, που έχει περάσει το μεγαλύτερο μέρος της καριέρας του στη Ρεάλ Μαδρίτης, δεν συμβιβάζεται με τίποτα λιγότερο από την επιτυχία. Και φυσικά πιέζει άπαντες στην ομάδα να ξεπερνούν συνεχώς τους εαυτούς τους, ώστε να φέρουν τον σύλλογο εκεί που του αρμόζει.

Σε ό,τι έχει να κάνει με το τεχνικό κομμάτι, ο Μίτσελ και εκεί παίρνει εξαιρετικό βαθμό, αφού απέδειξε ότι διαχειρίζεται σωστά το ρόστερ και επιλέγει την κατάλληλη τακτική ανάλογα με τις απαιτήσεις της κάθε αναμέτρησης. Το ίδιο καλείται να κάνει και σε 10 ημέρες, ούτως ώστε το κλίμα που θα επικρατεί στο «Γ. Καραϊσκάκης» να παραμείνει πανηγυρικό έως το τέλος.

Τα ελληνικά των Φουστέρ και Σαβιόλα

Από τη Δευτέρα 25/11 βρίσκεται στον αέρα από τη SOLID η νέα τηλεοπτική καμπάνια της Τράπεζας Πειραιώς, για το λανσάρισμα της νέας πιστωτικής κάρτας Olympiacos F.C. Master Card, η οποία συνοδεύεται από Καταχώριση, Ραδιοφωνικό σποτ και Digital Campaign. Στην ταινία, ο φακός καταγράφει έναν φίλαθλο, στη μάταιη προσπάθειά του να προλάβει το αστικό λεωφορείο για το «Καραϊσκάκη». Η αγωνία κορυφώνεται όταν ξεκινάει ένα κυνηγητό μέσα στην πόλη, για να το προλάβει. Ενώ είναι έτοιμος να παραιτηθεί, στο πλάνο μπαίνει το πούλμαν του Ολυμπιακού, με έναν πολύ ατμοσφαιρικό τρόπο! Οι παίκτες τον καλωσορίζουν θερμά μέσα στο λεωφορείο, ενώ ο Φουστέρ και ο Σαβιόλα του απευθύνονται στα ελληνικά με την ατάκα «Πού είσαι, ρε Νικόλα;», η οποία έχει ήδη κάνει τον γύρο των Social Media. Για πρώτη φορά, βλέπουμε στην ελληνική τηλεόραση αθλητές να πρωταγωνιστούν σε τηλεοπτικό σποτ και να «αγκαλιάζουν» αληθινά έναν φίλαθλο. Αυτό είναι και το μήνυμα της καμπάνιας, που προσκαλεί τους φιλάθλους του Ολυμπιακού να ζήσουν μοναδικές εμπειρίες με την αγαπημένη τους ομάδα, μέσω της νέας πιστωτικής κάρτας Olympiacos F.C. MasterCard.

photo entheto

 

 

 

 

 

 

 

 

Μπάμπης Λάμπρου

Διαβάστε επίσης