Στα δικαστήρια προσφεύγει η ΟΑΣΘ για το νόμο Σπίρτζη

«Σε κάθε νόμιμη ενέργεια για την αποκατάσταση της νομιμότητας» προτίθεται να προχωρήσει η διοίκηση του ΟΑΣΘ, με τον πρόεδρο του οργανισμού Χρήστο Στεφανίδη να επισημαίνει ότι «εντός της επόμενης εβδομάδας θα είμαστε έτοιμοι να παρουσιάσουμε το ακριβές πλάνο και χρονοδιάγραμμα των κινήσεών μας. Δεν θα μείνουμε άπραγοι».

Όπως ανέφερε ο κ. Στεφανίδης, η διοίκηση του ΟΑΣΘ σκοπεύει να αξιοποιήσει τόσο τις γνωμοδοτήσεις των νομικών συμβούλων του Οργανισμού, όσο και αυτήν του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, που είχε ζητήσει ο ίδιος ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, ο οποίος και τελικά προχώρησε στην κατάθεση του σχεδίου νόμου για την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ.

Ο πρόεδρος του οργανισμού υποστηρίζει επίσης ότι, σε αντίθεση με τα λεγόμενα του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών ότι η σύμβαση μεταξύ Δημοσίου και ΟΑΣΘ έχει λήξει βάσει του άρθρου 8 παρ. 3 περ. δ’ του ευρωπαϊκού κανονισμού 1370/2007, η γνωμοδότηση του Γ’ Τμήματος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους λέει ότι η τρέχουσα οικονομική συμφωνία είναι σε ισχύ και λήγει στον Δεκέμβριο του 2019, ασχέτως πότε ολοκληρώνεται το έργο του μετρό.

Η διοίκηση του ΟΑΣΘ υποστηρίζει ότι «μεθοδευμένα επιχειρήθηκε η λειτουργική και οικονομική απαξίωση του οργανισμού με τη μη καταβολή των οφειλών του ελληνικού δημοσίου, με την υποβολή του σε συνεχείς ελέγχους οι οποίοι απέδειξαν τη σύννομη λειτουργία του και τη χρηστή διαχείριση των οικονομικών του, με τη μη τήρηση της οικονομικής συμφωνίας από μέρους του ελληνικού δημοσίου και τη μη έκδοση των προβλεπόμενων από το νόμο ΚΥΑ, ως υπήρχε υποχρέωση».

 

 

Διαβάστε επίσης