«Ένας άνθρωπος για όλες τις εποχές» – «Κρίμα που είναι πόρνη»

Τελευταίες παραστάσεις για «Ένας άνθρωπος για όλες τις εποχές» και «Κρίμα που είναι πόρνη».

Πράγματι, την Κυριακή 1 Μαρτίου ολοκληρώνονται με επιτυχία οι παραστάσεις των έργων «Ενας άνθρωπος για όλες τις εποχές» του Ρόμπερτ Μπολντ, που παρουσιάζεται στη Κεντρική Σκηνή, σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου και «Κρίμα που είναι πόρνη» του Τζον Φορντ, που παρουσιάζεται στο Θέατρο Χώρα, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Λιγνάδη.

11

«Ένας άνθρωπος για όλες τις εποχές»

του Ρόμπερτ Μπολτ

Κτίριο Τσίλλερ – Κεντρική Σκηνή

Αγγλία, 16ος αιώνας. Ο Βασιλιάς Ερρίκος Η΄ θέλει να χωρίσει με την Αικατερίνη της Αραγωνίας για να παντρευτεί την Άννα Μπολέυν, που θα του χαρίσει τον διάδοχο, διασφαλίζοντας έτσι την κυριαρχία της δυναστείας των Τυδώρ. Τα σχέδιά του δημιουργούν αντιδράσεις τόσο στο Βατικανό όσο και στην ίδια του την αυλή.  Και ενώ οι προσπάθειες των κρατικών συμβούλων επικεντρώνονται στην πραγματοποίηση της βασιλικής επιθυμίας, υπάρχει ένας σύμβουλος που στέκεται εμπόδιο. Ο Σερ Τόμας Μορ επιλέγει να μείνει πιστός στις απόψεις και στη συνείδηση του και όχι στις βασιλικές επιδιώξεις. Έτσι, η ρήξη είναι αναπόφευκτη. Ο Ερρίκος Η’ αναγορεύεται επικεφαλής της Αγγλικανικής εκκλησίας και παντρεύεται την Άννα Μπολέυν. Ο Σερ Τόμας Μορ αμετακίνητος στις πεποιθήσεις του καταλήγει φυλακισμένος στον Πύργο του Λονδίνου, δικάζεται με την κατηγορία της εσχάτης προδοσίας και καταδικάζεται σε θανατική ποινή.

22

«Κρίμα που είναι πόρνη»

του Τζον Φορντ

Θέατρο Χώρα

Όταν ο Τζοβάνι αποκαλύπτει στην αδερφή του Αναμπέλα ότι είναι ερωτευμένος μαζί της, εκείνη ανταποκρίνεται στον έρωτά του. Αυτή η προκλητική αιμομικτική σχέση, που ξεπερνάει κάθε αποδεκτή ηθική, κινητοποιεί έναν ολόκληρο μηχανισμό στην πολιτεία της Πάρμα, που επιχειρεί να εμποδίσει την συνέχισή της. Όμως ούτε ο Τζοβάνι ούτε και η αδελφή του μπορούν να συλλάβουν γιατί είναι ανεπίτρεπτος ο έρωτάς τους, αφού τον βιώνουν ως αγνό, άδολο και ανυστερόβουλο. Πολύ δε περισσότερο όταν όλος ο κοινωνικός τους περίγυρος μοιάζει να ζει μέσα στο ψέμα, τη βία και την υποκρισία. Ο γάμος της Αναμπέλα με ένα ισχυρό πρόσωπο του κύκλου τους, που επιβάλλεται από τον πατέρα των παιδιών προκειμένου η σχέση των δύο αδελφών να σταματήσει, θα φέρει τα αντίθετα αποτελέσματα.

IMG_9799

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα