Ένας όμιλος, ένα όνομα (…και τα καλύτερα έρχονται)

ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΥΘΕΙΑ ΤΟ PROJECT ΓΙΑ ΚΟΙΝΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΣΗΜΑ ΤΟΥ OTE ΚΑΙ ΤΗΣ COSMOTE

Ήταν αρχές του φετινού καλοκαιριού όταν στο στρατηγείο του ΟΤΕ στη λεωφόρο Κηφισίας κλήθηκαν οι εκπρόσωποι των ΜΜΕ προκειμένου να συμμετάσχουν σε ενημερωτική συνάντηση παρουσία του προέδρου και διευθύνοντα συμβούλου του Ομίλου ΟΤΕ, Μιχάλη Τσαμάζ.

Κύριο μενού της εν λόγω συνάντησης ήταν η διαδικασία μετασχηματισμού του ομίλου, με τον κ. Τσαμάζ να κάνει την παρακάτω χαρακτηριστική εισαγωγή: «Με έχετε ακούσει αρκετές φορές να μιλάω για το μεγάλο πρόγραμμα που εφαρμόζουμε τα τελευταία χρόνια για το μετασχηματισμό του ΟΤΕ σε μία σύγχρονη, ανταγωνιστική εταιρεία. Ο μετασχηματισμός του ΟΤΕ ολοκληρώθηκε. Είμαστε έτοιμοι και δουλεύουμε ήδη για την επόμενη μέρα. Πάμε να γίνουμε οι καλύτεροι της αγοράς, σε όλα τα επίπεδα».

Αυτή, λοιπόν, η επόμενη ημέρα του ΟΤΕ ήρθε πολύ γρηγορότερα από το αναμενόμενο, αφού όπως ανακοινώθηκε σήμερα στο αμέσως προσεχές διάστημα (σ.σ. οι γνωρίζοντες το προσδιορίζουν έως τα τέλη του φθινοπώρου) ο όμιλος προχωράει στην καθιέρωση μιας ενιαίας εμπορικής μάρκας.

Στο πλαίσιο αυτού του rebranding, ο ΟΤΕ και η COSMOTE θα ενώσουν τις δυνάμεις τους υπό το εμπορικό σήμα «COSMOTE», το οποίο με ανανεωμένο και μοντέρνο λογότυπο θα «ντύσει» λίαν συντόμως τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του Ομίλου σε σταθερή, κινητή και internet. Στόχος του project; Όπως εξηγούν στη λεωφόρο Κηφισίας το νέο brand name θα αναδείξει της συνολική παρουσία του ΟΤΕ στον κλάδο, βελτιώνοντας –όπως κάνει σε συνεχή βάση όλα αυτά τα χρόνια– την εμπειρία του πελάτη.

Πιο συγκεκριμένα, υπό το νέο εμπορικό σήμα «COSMOTE» οι καταναλωτές θα απολαμβάνουν ολοκληρωμένες, αναβαθμισμένες και καινοτόμες λύσεις για το σύνολο των τηλεπικοινωνιακών αναγκών τους, με απλό, κατανοητό και κυρίως ενιαίο τρόπο. Ακόμη και για τους… δύσπιστους, η ενιαία πλέον εμπορική ονομασία δεν μπορεί να αφαιρέσει τίποτα από το επίπεδο ποιότητας των προσφερόμενων, μιας και το μέγεθος, η τεχνογνωσία και η εμπειρία του Ομίλου ΟΤΕ εγγυώνται για ακόμη καλύτερο αποτέλεσμα.

Επί του πρακτέου να πούμε ότι η προετοιμασία για το επερχόμενο rebranding (από την απλοποίηση των διαδικασιών που αφορούν στον πελάτη έως τη διαμόρφωση των εμπορικών προτάσεων) είναι ήδη σε εξέλιξη, ενώ το λανσάρισμα του κοινού εμπορικού σήματος θα πραγματοποιηθεί μέσα στο επόμενο διάστημα.

Μ. Τσαμάζ: «Γινόμαστε ακόμη καλύτεροι για τον πελάτη μας»
Περιγράφοντας σε αδρές γραμμές την καινούργια εποχή που ξεκινάει σε λίγο για τον ΟΤΕ, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου, Μιχάλης Τσαμάζ, είπε σχετικά: «Ολοκληρώσαμε τον μετασχηματισμό μας σε μία σύγχρονη ανταγωνιστική επιχείρηση, καθώς και τη λειτουργική ενοποίηση σταθερής και κινητής.

Η καθιέρωση ενιαίας εικόνας για τις εμπορικές μας προτάσεις είναι φυσική εξέλιξη για τον Όμιλο ΟΤΕ. Γινόμαστε ακόμη καλύτεροι για τον πελάτη μας, με στόχο να είμαστε η επιλογή της καρδιάς του. Γι αυτό ενώνουμε τις δυνάμεις των δύο brands, OTE και COSMOTE, υπό το νέο εμπορικό μας σήμα. Η απόφαση αυτή είναι σύμφωνη με τις τάσεις της αγοράς σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο».

Κλειδί ο μετασχηματισμός
Με αφορμή τα σχόλια του κ. Τσαμάζ, αξίζει να σταθεί κάποιος στον περίφημο ανασχηματισμό του ΟΤΕ, που μοιάζει με έναν επιχειρηματικό άθλο, αν συνυπολογιστεί ότι αλλαγές έλαβαν χώρα σε μία εξαιρετικά κακή δημοσιονομική συγκυρία που βιώνει η ελληνική αγορά και η χώρα ολόκληρη τα τελευταία χρόνια.

Είναι λ.χ. αξιοσημείωτο ότι την τρέχουσα τετραετία ο ΟΤΕ είναι μακράν ο μεγαλύτερος επενδυτής στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών, με επενδύσεις ύψους 1,2 δισ. ευρώ προερχόμενες αποκλειστικά από ίδια κεφάλαια!

Ούτε, φυσικά, μπορεί να περάσει απαρατήρητο το γεγονός ότι η ξεκάθαρη στρατηγική που ακολουθήθηκε από τη διοίκηση Τσαμάζ (βλ. τεχνολογική υπεροχή, εξεύρεση νέων πηγών εσόδων, βελτιστοποίηση λειτουργιών και κόστους κ.ά.), οδήγησαν τον Όμιλο ΟΤΕ στο επίτευγμα να έχει διασφαλίσει για το 2014 έσοδα ύψους σχεδόν 4 δισ. ευρώ για το 2014, διαθέτοντας παράλληλα ρευστότητα στα ταμεία του που αγγίζει το €1.000.000!

Οι παραπάνω δείκτες είναι, εξάλλου, αυτοί που επιτρέπουν στον ΟΤΕ να υλοποιεί κατά γράμμα τη στρατηγική τεχνολογικής υπεροχής η οποία βασίζεται στην εγκατάσταση δικτύων νέας γενιάς και την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών όπως το VDSL (σ.σ. με την πληθυσμιακή κάλυψη να ξεπερνά αυτή τη στιγμή το 30%), το 4G (πλησιάζει το 80% η πληθυσμιακή κάλυψη) και το 4G+ (πρωτολανσαρίστηκε στις αρχές του 2015 σε επιλεγμένες περιοχές), την ίδια ώρα που και στο κομμάτι της συνδρομητικής τηλεόρασης  o όμιλος –μέσω του ΟΤΕ TV– συνεχίζει τη δυναμική ανάπτυξή του, «μετρώντας» περισσότερους από 400.000 συνδρομητές (σ.σ. πάνω από 100.000 νέοι συνδρομητές μπήκαν στην υπηρεσία την τελευταία 3ετία).

Κορωνίδα των αλλαγών κι έπεται συνέχεια…
Σε κάθε περίπτωση, το κοινό brand OTE και COSMOTE που θα είναι γεγονός σε μικρό χρονικό διάστημα από σήμερα δεν αποτελεί ένα επικοινωνιακό τέχνασμα ή ένα κλασικό «μαρκετίστικο» εργαλείο που θα έλθει απλώς να… αμπαλάρει ένα κοινότυπο προϊόν.

Έρχεται ως κορωνίδα των δομικών αλλαγών που έγιναν στο DNA του οργανισμού όλα τα προηγούμενα χρόνια, ακολουθώντας μάλιστα το ίδιο μονοπάτι των μεγάλων ονομάτων των telecoms της Ευρώπης (σ.σ. η Portugal Telecom έγινε ΜΕΟ, η France Telecom λανσάρεται εδώ και καιρό ως ORANGE κλπ), προκειμένου όπως προαναφέρθηκε να βελτιωθεί η εμπειρία του καταναλωτή, ο οποίος θα έχει πλέον ένα κοινό σημείο επαφής για το σύνολο των υπηρεσιών κινητής & σταθερής τηλεφωνίας και Internet.

Τα αποτελέσματα του πρότζεκτ μένει να αποδειχτούν στη πράξη, αν και στη λεωφόρο Κηφισίας όχι απλώς δηλώνουν σίγουροι για το εγχείρημα αλλά κλείνουν με νόημα το μάτι ότι ο ΟΤΕ έχει κι άλλες εκπλήξεις στη φαρέτρα του, οι οποίες οσονούπω θα… αποκαλυφθούν!

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα