Ανατροπές-θρίλερ στην υπόθεση του Παντελίδη

Σε θρίλερ για γερά νεύρα εξελίσσεται η υπόθεση του τροχαίου του Παντελή Παντελίδη. Τα νέα στοιχεία φέρνουν τα πάνω κάτω και «καίνε» τους κληρονόμους του. Συγκεκριμένα, τα αποτελέσματα των τοξικολογικών εξετάσεων, του DNA και τα όσα αναγράφουν στις εκθέσεις τους Τροχαία και Πυροσβεστική, καταλήγουν στο ότι οδηγός του μοιραίου τζιπ ήταν ο τραγουδιστής. Η οικογένειά του, όμως, προσπαθεί με νύχια και με δόντια να αποδείξει τις βάσιμες πληροφορίες που έχει, ότι το παιδί τους ήταν στη θέση του συνοδηγού.

Η ασφαλιστική εταιρεία του Αντώνη Ρέμου, (σ.σ. είναι ο νόμιμος ιδιοκτήτης του μοιραίου τζιπ το οποίο είχε παραχωρήσει μόνο για λίγες μέρες στον αδικοχαμένο τραγουδιστή για να το δοκιμάσει με σκοπό την αγορά) θα κληθεί να δώσει υπέρογκες αποζημιώσεις, ενώ στη συνέχεια και βάσει νόμου θα στραφεί οικονομικά κατά των κληρονόμων του εκλιπόντος τραγουδιστή που προκάλεσε το θανατηφόρο τροχαίο. Κρατώντας στάση σιωπής, οι γονείς του Π. Παντελίδη προσέβαλαν νέο δικηγόρο μετά από τη ξαφνική παραίτηση του Πέτρου Καϊμακάμη, που παρέδωσε τον φάκελο στην οικογένεια, θεωρώντας πως ο κύκλος έκλεισε και πήραν τις απαντήσεις τους.

Σύμφωνα όμως με ανθρώπους του περιβάλλοντός του τραγουδιστή, όπως αποκάλυψε στην «Α», η οικογένειά του κρατάει έναν καλά κρυμμένο άσο στο μανίκι τους, που θα παραδοθεί στον Εισαγγελέα μαζί με τον υπόλοιπο φάκελο και που θα προκαλέσει εκ νέου μεγάλη ανατροπή.

Το αλκοόλ και το άγνωστο πρόβλημα με την καρδιά του

Η πρώτη μεγάλη ανατροπή έρχεται με τη διαρροή στον Τύπο των τοξικολογικών εξετάσεων του τραγουδιστή. Οι υποψίες πολλών που διέδιδαν ότι ο άτυχος καλλιτέχνης είχε πιει αρκετό αλκοόλ το μοιραίο βράδυ, βγήκαν αληθινές. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, ο Π. Παντελίδης, με επιτρεπόμενο όριο το 0,5 γραμμάρια/ λίτρο, είχε καταναλώσει 2,7 gr/lt, μη όντας σε νηφάλια κατάσταση για οδήγηση.

Στο αίμα του, δεν βρέθηκε καμία άλλη ουσία, όπως ναρκωτικά. Ιδιαίτερη αίσθηση έχει προκαλέσει, όμως, το νέο στοιχείο που δόθηκε στη δημοσιότητα και μέσω των εξετάσεων αποκαλύφτηκε, ότι ο Π. Παντελίδης αντιμετώπιζε ένα πρόβλημα με την καρδιά του.

Ποιος ήταν τελικά οδηγός: Πώς «συγκρούονται» οι εκθέσεις της Τροχαίας και της Πυροσβεστικής

Το θρίλερ εξελίσσεται γύρω από το ποιος ήταν τελικά ο οδηγός του τζιπ, ο Π. Παντελίδης ή Φρόσω Κυριάκου; Η πρώτη έκθεση της Πυροσβεστικής δεν δίνει σαφής απαντήσεις στο «καυτό» ερώτημα που αν απαντηθεί θα σημάνει και το τέλος της υπόθεσης.

«Η υπηρεσία μας επενέβη με τέσσερα συνολικά οχήματα και δώδεκα πυροσβεστικούς υπαλλήλους, ενεργώντας με διασωστικά εργαλεία, προκειμένου να απεγκλωβιστεί ένας άντρας αγνώστων στοιχείων. Στο όχημα επέβαιναν πλην του ανδρός, δύο γυναίκες, αγνώστων στοιχείων, οι οποίες είχαν απελευθερωθεί προς αφίξεως της εξόδου (πριν φτάσει δηλαδή η Πυροσβεστική, οι δυο γυναίκες βρίσκονταν έξω από το αμάξι χωρίς να διευκρινίζεται ο τρόπος)», αναγράφεται χαρακτηριστικά στο έγγραφο που συντάχτηκε λίγη ώρα μετά το τροχαίο δυστύχημα για αυτό και δεν αναφέρονται ονόματα.

Βάσει όμως των εξετάσεων του DNA όμως, και την έκθεση της Τροχαίας, ο Π. Παντελίδης φέρεται να είναι ο οδηγός του αυτοκινήτου, στη θέση του συνοδηγού η Φρ. Κυριάκου και συνεπιβάτης στο πίσω κάθισμα η Μίνα Αρναούτη. Η τελευταία ήταν και η μοναδική που φορούσε ζώνη ασφαλείας, καθώς οι άλλες δύο ζώνες βρέθηκαν «πατημένες» στα καθίσματα. Η Τροχαία Ελληνικού για να έχει 100% τεκμηριωμένη θέση για το πώς έγινε το τροχαίο δυστύχημα, ζήτησε από την πρώτη στιγμή να γίνει η συγκεκριμένη εξέταση, όπου το γενετικό υλικό που βρέθηκε στο τιμόνι, φέρεται να ήταν του τραγουδιστή.

Πώς διαμορφώνονται οι αποζημιώσεις αν αποδειχτεί ότι ο οδηγός ήταν ο Παντελής

Αν αποδειχτεί ότι ο Π. Παντελίδης ήταν ο οδηγός του Mercedes που προκάλεσε το θανατηφόρο τροχαίο λόγω υπερβολικής κατανάλωσης αλκοόλ, τότε η εταιρεία που είχε ασφαλίσει το πολυτελές αμάξι είναι υποχρεωμένη να καλύψει οικονομικά όλους όσοι ήταν στο τζιπ και στη συνέχεια να στραφεί νομικά προς την οικογένεια αυτού που προκάλεσε το δυστύχημα.

Όπως αναφέρουν οι γνωρίζοντες τα του ασφαλιστικού συμβολαίου που είχε υπογράψει ο Αντ. Ρέμος, ως νόμιμος κάτοχος του αυτοκινήτου, εκείνος θα πάρει αποζημίωση ύψους €50.000. Σύμφωνα με όσα ακούγονται, όμως, ο τραγουδιστής είχε προνοήσει για ασφάλεια συνοδηγού, της τάξεως των €800.000 σε περίπτωση θανάτου του συνοδηγού.

Το ασφαλιστήριο, όμως, προβλέπει αποζημίωση και σε περίπτωση θανάτου του οδηγού. Ωστόσο, αν επιβεβαιωθεί –όπως όλα δείχνουν– ότι ο οδηγός είχε καταναλώσει αλκοόλ, η αποζημίωση δεν καταβάλλεται, όπως προβλέπεται στους όρους. Οι αξιωματικοί της Τροχαίας διευκρινίζουν ότι δικαιούται αποζημίωση (για τα έξοδα νοσηλείας, την αποθεραπεία της, για ψυχική βλάβη και για έσοδα που έχασε από την απουσία από την εργασία της) η 31χρονη Μ. Αρναούτη, η οποία φορούσε ζώνη στο πίσω κάθισμα, δεν φέρει ευθύνη για το συμβάν και υπέστη σοβαρότατη σωματική βλάβη.

Στη συνέχεια, συνηθίζεται η ασφαλιστική εταιρεία να προσφεύγει εναντίον της οικογένειας και των κληρονόμων του εκλιπόντος οδηγού για να πάρει πίσω τα χρήματα της. Πολλά θα εξαρτηθούν όμως και από το τι θα ζητήσει η Μ. Αρναούτη και τα πόσο θα στραφεί κατά της οικογένειας του οδηγού. Ενώ η 21χρονη Φρ. Κυριάκου αν αποδειχτεί ότι ήταν η συνοδηγός, το ότι δεν φορούσε ζώνη θα της μειώσει κατά πολύ την αποζημίωση.

Ρεπορτάζ: Σπυριδούλα Κάμπου-Ζαράγκα

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα