«Αντέχει» η συνδρομητική βάση της Forthnet

ΠΑΡΑ ΤΟ ΔΥΣΜΕΝΕΣ ΜΑΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ…

Ημέρα οικονομικών αποτελεσμάτων για το εννεάμηνο που συμπληρώθηκε στις 30 Σεπτεμβρίου ήταν η χθεσινή για τη Forthnet και αν κάτι ξεχωρίζει είναι η σταθερότητα της συνδρομητικής βάσης της εταιρείας η οποία στην εξεταζόμενη περίοδο παρουσίασε οριακή αύξηση 0,2% συγκριτικά με πέρυσι, φτάνοντας στους 505.344 συνδρομητές.

Ο εν λόγω δείκτης εκλαμβάνεται από την ηγετική ομάδα της Forthnet ως αισιόδοξο σημάδι, πάντα υπό το πρίσμα του δυσμενούς μακροοικονομικού περιβάλλοντος που οδήγησε την εταιρεία στο να διατηρήσει μία συντηρητική εμπορική πολιτική.

Πιο αναλυτικά, τώρα, και όπως καταδεικνύουν τα αποτελέσματα 9μήνου του 2015, ανθεκτικότητα παρουσιάζουν οι συνδυαστικές υπηρεσίες της Forthnet, με περίπου 364.200 νοικοκυριά να διαθέτουν Nova 3Play, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 0,1%, σε σχέση με το εννεάμηνο του 2014.

Αντίστοιχα, αύξηση σημειώθηκε στο μερίδιο των συνδρομητών Nova 3Play, σε σχέση με το σύνολο της συνδρομητικής βάσης της Forthnet, με την τάση αυτή να δρα υποστηρικτικά, τόσο στο μέσο έσοδο ανά συνδρομητή, όσο και στην ενίσχυση της πιστότητας των πελατών.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Forthnet, Πάνο Παπαδόπουλο, «παρά την περαιτέρω συρρίκνωση της ελληνικής οικονομίας και τη μείωση της αγοραστικής δαπάνης κατά το εννεάμηνο του 2015, που μας οδήγησε στη διατήρηση συντηρητικής εμπορικής πολιτικής, η συνολική συνδρομητική μας βάση παρέμεινε σταθερή. Όντας μία καινοτόμα εταιρεία με μοναδική τεχνογνωσία στους τομείς της συνδρομητικής τηλεόρασης και των τηλεπικοινωνιών, συνεχίζουμε να εστιάζουμε στην ανάπτυξη υπηρεσιών που μας διαφοροποιούν από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό και μας εξασφαλίζουν ηγετική θέση στην οικιακή ψυχαγωγία και επικοινωνία».

Σε ό,τι αφορά, τώρα, τις τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες, κατά το εξεταζόμενο διάστημα η Forthnet παρέμεινε –όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση– «ο κορυφαίος εναλλακτικός τηλεπικοινωνιακός πάροχος, ενώ οι ενεργοί συνδρομητές LLU παρουσίασαν μια οριακή μείωση, προσεγγίζοντας τους 633,2 χιλιάδες».

Αναφορικά με τις υπηρεσίες της συνδρομητικής τηλεόρασης στο τέλος του εννεαμήνου του 2015, η συνδρομητική βάση παρουσίασε αύξηση 0,2% συγκριτικά με πέρυσι, φτάνοντας στους 505,3 χιλιάδες συνδρομητές.

Τέλος, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών για το εννεάμηνο του 2015, ανήλθε στα 267,5 εκατ. ευρώ (σ.σ. μειώθηκε συγκριτικά με το αντίστοιχο 9μηνο του 2014, εξαιτίας της μείωσης των τελών τερματισμού στα σταθερά δίκτυα, της μείωσης της αγοραστικής δαπάνης και τον έλεγχο στη κίνηση κεφαλαίων).

Τα προσαρμοσμένα ως προς το λογιστικό χειρισμό έσοδα, που προκύπτουν από τη λειτουργία της εταιρείας ως ενδιάμεσου παρόχου, μειώθηκαν κατά 7,2%. Η μείωση των τελών τερματισμού στα σταθερά τηλεπικοινωνιακά δίκτυα επηρέασε τα έσοδα κατά 3,1 εκατ. ευρώ.

Τα προσαρμοσμένα EBITDA του εννεάμηνου του 2015 ανήλθαν στα 38,9 εκατ. ευρώ έναντι 47,9 εκατ. ευρώ του εννεαμήνου του 2014, κυρίως λόγω της συμπίεσης των τιμών.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα