ΔΕΔΔΗΕ: Υποδοχή ενδείξεων καταμέτρησης στο τηλεφωνικό Κέντρο Ενημέρωσης Πελατών

Ο ΔΕΔΔΗΕ ανακοίνωσε ότι από σήμερα Δευτέρα (3/8), οι καταναλωτές των νομών Αττικής και Θεσσαλονίκης θα μπορούν να αναγγέλουν τηλεφωνικά τις ενδείξεις της τακτικής (προγραμματισμένης) καταμέτρησης του μετρητή ηλεκτρικής ενέργειας του ακινήτου τους, όχι μόνο στα κατά τόπους γραφεία του ΔΕΔΔΗΕ, αλλά και στο τηλεφωνικό Κέντρο Ενημέρωσης Πελατών 11500.

Πρόκειται για τις περιπτώσεις που η τακτική (προγραμματισμένη) λήψη ένδειξης από τον μετρητή δεν κατέστη δυνατή, είτε επειδή δεν βρίσκεται σε προσβάσιμο σημείο του ακινήτου, είτε επειδή ο καταναλωτής απουσίαζε και έλαβε τη σχετική ειδοποίηση επίσκεψης των συνεργείων του ΔΕΔΔΗΕ (στην οποία αναγράφεται η ακριβής ημερομηνία και ώρα επίσκεψης).

Οι πελάτες θα μπορούν να αναγγείλουν την ένδειξη του μετρητή τους στο 11500, είτε την ίδια ημέρα μέχρι τις 19.00, είτε την επομένη ημέρα μέχρι τις 10.00.

Σε σύντομο χρονικό διάστημα η δυνατότητα αυτή θα παρασχεθεί και στους καταναλωτές της υπόλοιπης χώρας, στους οποίους μέχρι τότε συνεχίζει να παρέχεται η δυνατότητα αναγγελίας των ενδείξεων της προγραμματισμένης καταμέτρησης ηλεκτρικής ενέργειας μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας με τα κατά τόπους γραφεία του ΔΕΔΔΗΕ.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα