Διαδικτυακή απάτη με θύμα εταιρεία

Παρήγγειλε διαδικτυακά, πλήρωσε τα χρήματα (σ.σ. μερικές χιλιάδες ευρώ), αλλά το εμπόρευμα δεν απεστάλη ποτέ! Πρόκειται για ακόμη μία υπόθεση διαδικτυακής απάτης με θύμα εταιρεία, που απασχολεί πλέον την Υποδιεύθυνση Ηλεκτρονικού Εγκλήματος σε συνεργασία με τη Δικαιοσύνη (Εισαγγελία Πρωτοδικών). Την απάτη κατήγγειλε ο νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρείας.

Όπως προέκυψε υπάλληλος της εταιρείας είχε επικοινωνία, μέσω email, με άλλη εταιρεία με έδρα το εξωτερικό. Στην υπάλληλο απεστάλη μήνυμα στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο από διεύθυνση που παρέπεμπε σε συγκεκριμένη υπαρκτή εταιρεία ζητώντας να κατατεθεί το αντίτιμο συναλλαγής που θα πραγματοποιούσαν σε λογαριασμό τράπεζας με έδρα τη Μαλαισία.

Η εταιρεία κατέθεσε στο λογαριασμό τα χρήματα αλλά το εμπόρευμα που πλήρωσε δεν της απεστάλη ποτέ και κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με την εταιρεία διαπίστωσαν ότι τα χρήματα είχαν αποσταλεί αλλού και βεβαίωσαν ότι ο λογαριασμός δεν ανήκε στην εταιρεία τους. Διαπιστώθηκε επίσης ότι όλες οι συνομιλίες που είχαν μέσω του λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιούσαν είχαν διαγραφεί.

Από τον έλεγχο που έκανε η τράπεζα από την οποία είχε αποσταλεί από τη χώρα το έμβασμα αποκαλύφθηκε ότι το επίμαχο ποσόν είχε πιστωθεί στον λογαριασμό ατόμου που δεν κατονομάζεται και είχε αναληφθεί, χωρίς να δίδεται καμία άλλη πληροφορία ή διευκρίνιση. Η τράπεζα της Μαλαισίας πρότεινε μάλιστα να ζητηθεί η συνδρομή της Ιντερπόλ για τα περαιτέρω.

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα