Δωρεάν επικοινωνία για τους συνδρομητές WIND στη Λέσβο

Κατανοώντας τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας στη Λέσβο ύστερα από τον σεισμό που έπληξε την περιοχή, η WIND Ελλάς ανακοίνωσε ότι βρίσκεται κοντά στους κατοίκους και συνδρομητές της στην κινητή και τη σταθερή τηλεφωνία, παρέχοντάς τους δωρεάν υπηρεσίες επικοινωνίας.

Συγκεκριμένα σε όλους τους:

  • πελάτες συμβολαίου κινητής και σταθερής WIND, ιδιώτες αλλά και επιχειρήσεις καθώς και τους
  • κατόχους καρτοκινητής WINDF2G ή κάρτας Q

προσφέρεται από τις 12 Ιουνίου ως το τέλος του μήνα, δωρεάν χρόνος ομιλίας 1.500 λεπτών προς όλους τους εθνικούς προορισμούς (κινητά και σταθερά).

Παράλληλα, η WIND σταματάει τη διαδικασία φραγής εισερχομένων/ εξερχομένων κλήσεων στις συνδέσεις συμβολαίου μέχρι και το τέλος του μήνα.

Το κατάστημα WIND στην Λέσβο (Καβέτσου 36, Μυτιλήνη – Τηλ.: 2251037580είναι στη διάθεση τους, δίνοντας άμεση προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση και την κάλυψη των αναγκών των συνδρομητών που έχουν πληγεί από τον σεισμό.

Επιπλέον, η WIND Ελλάς  ενημερώνει ότι από την πρώτη στιγμή το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου έχει θέσει υπό 24ωρη παρακολούθηση την περιοχή για άμεση αποκατάσταση τυχόν τεχνικών θεμάτων χωρίς ωστόσο να χρειαστεί επιτόπια παρέμβαση καθώς λειτούργησαν απρόσκοπτα τόσο το δίκτυο κινητής όσο και το δίκτυο σταθερής και Internet της WIND.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα