Εξέλιξη-«βόμβα» για την πασχαλινή διαφήμιση των Jumbo: Κόβεται οριστικά

 

Μετά και τον σάλο που ξέσπασε και την απόφαση του ΣΣΕ, που έδωσε προθεσμία στην εταιρία «Jumbo» να βγάλει από την επίμαχη διαφήμιση την πρόταση «χτύπα σαν άντρας», η αντίδραση τους ήταν άμεση.

Με ανακοίνωση που ανάρτησαν στην επίσημη σελίδα τους στο Facebook, η διαφημιστική εταιρία των Jumbo αποφάσισε, όχι να διορθώσει την ταινία αλλά να σταματήσει την προβολή της οριστικά.

Διαβάστε την ανακοίνωση του Jumbo:

ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΔΕΝ «ΚΟΒΕΤΑΙ»

Ρομέν Γκαρί: «Το χιούμορ είναι η επιβεβαίωση της αξιοπρέπειας, μια διακήρυξη της υπεροχής του ανθρώπου σε σχέση με όλα αυτά που τον βασανίζουν».

Τα JUMBO, όλα αυτά τα χρόνια, μέσα από τη διαφημιστική τους επικοινωνία, επιδιώκουν παράλληλα να μιλήσουν με χιούμορ για όλα αυτά που μας βασανίζουν.

Να μιλήσουν λυτρωτικά για τα καλά μας και τα στραβά μας.
Το χιούμορ, είναι ένας καθρέφτης αλήθειας που πολλές φορές σε σοκάρει κοιτάζοντας το είδωλό σου.

Αυτό δεν είναι λόγος να τα «βάλεις» με τον καθρέφτη.
Αυτή την διακήρυξη υπεροχής του χιούμορ δεν θα την τσαλακώσουμε.

Με τη σύμφωνη γνώμη του πελάτη μας JUMBO, δεν θα προβούμε σε καμία διόρθωση της ταινίας.

Αντίθετα, θα σταματήσουμε την προβολή της, παραδίδοντας τη σκυτάλη του χιούμορ στον κόσμο.

Καλή Ανάσταση και Καλή Τύχη στα Αβγά σας!

POLLEN
Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΩΝ JUMBO

kkkkkkkkkk

 

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα