“Η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων φταίει για το ηλεκτρονικό εισιτήριο”

Στην Αρχή Προστασίας  Προσωπικών Δεδομένων ρίχνει τις ευθύνες για την ταλαιπωρία των πολιτών με τα εισιτήριο  και τις ατελείωτες ουρές στα εκδοτήρια, ο Χρήστος Σπίρτζης. προανήγγειλε αλλαγές στα διόδια και αναφέρθηκε στην κόντρα με την εταιρεία ταξί “Beat”.

Η ταλαιπωρία των πολιτών έχει τελειώσει, έχουν εκδοθεί 180.000 προσωποποιημένες κάρτες και στις 15 Νοεμβρίου θα είναι όλα έτοιμα, ανέφερε, σε ό,τι αφορά την εισαγωγή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, ο υπουργός Υποδομών.

«Από τη στιγμή που η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων δεν επέτρεψε στον ΟΑΣΑ, με μια ηλεκτρονική αίτηση και τα αντίστοιχα στοιχεία, να αποστέλλει ταχυδρομικά την κάρτα, ο κόσμος θα είχε την ταλαιπωρία που είχε, γιατί θα έπρεπε να υπάρχει η αυτοπρόσωπη παρουσία», δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, μιλώντας στην ΕΡΤ 1 και την εκπομπή «Επτά» και πρόσθεσε ότι «εάν μια Αρχή έχει δύο μέτρα και δύο σταθμά μεταξύ ιδιωτικών οργανισμών και δημόσιων οργανισμών, τότε υπάρχει θέμα».

Πρόσθεσε δε ότι πιστεύει πως μέχρι τις 15/11 «θα έχει προσπαθήσει η Αρχή Προσωπικών Δεδομένων να ξαναδεί το αίτημα των ανθρώπων που θέλουν να τούς ταχυδρομείται η κάρτα και ελπίζω επιτέλους να υπάρξει καλή ενημέρωση στους πολίτες και να μην σπεύδουν όλοι να βγάλουν προσωποποιημένη κάρτα», είπε και εξήγησε ότι προσωποποιημένη κάρτα «πρέπει να βγάλουν μόνο όσοι επιδοτούνται για τη μετακίνησή τους ή που θέλουν να έχουν τη μηνιαία πιο φτηνή κάρτα ή που έχουν μια ειδική μεταχείριση, όπως όσοι δικαιούνται μειωμένο εισιτήριο».

Ο κ. Σπίρτζης σημείωσε τέλος ότι το μεγάλο πρόβλημα δεν είναι η λαθρεπιβίβαση, αλλά τα κυκλώματα στο χώρο των αστικών συγκοινωνιών.

«Η λαθρεπιβίβαση δεν είναι σε τόσο μεγάλο ποσοστό όσο διαφημίζεται. Αυτό που είναι σε μεγάλο ποσοστό είναι τα κυκλώματα και τα πλαστά εισιτήρια», τόνισε χαρακτηριστικά.

Ο υπουργός Μεταφορών αναφερόμενος στα διόδια τόνισε ότι μέσα στη χρονιά θα διεξαχθεί διαγωνισμός για να μπει ενιαίο σύστημα για κάρτες στα διόδια, ενώ αποκάλυψε ότι ήδη έχει ολοκληρωθεί η μελέτη. «Θα μπορεί ο πολίτης από το e-banking ή μέσω κινητού, να μη στέκεται στις ουρές», είπε χαρακτηριστικά.

Εκτός αυτού, επανέλαβε την εξαγγελία για αλλαγή στον τρόπο υπολογισμού της τιμής των διοδίων, καθώς πλέον ο πολίτης θα πληρώνει το ποσό που αντιστοιχεί χιλιομετρικά από την είσοδο σε αυτοκινητόδρομο μέχρι την έξοδο, συνεπώς, όπως είπε θα μειωθούν οι τιμές στα διόδια.

Για τα ταξί

Στο θέμα των ταξί, ο κ. Σπίρτζης, σχολίασε το γεγονός της «κόντρας» με την Taxibeat, αναφέροντας ουσιαστικά ότι δεν υπάρχει προσωποποιημένη κόντρα και ότι υπήρξε και συνάντηση σε καλό κλίμα με ανθρώπους της εταιρείας. Έθεσε το γεγονός στο θέμα της φορολογίας γενικά, λέγοντας ότι «εργαζόμαστε για τη θέσπιση πλαισίου για τις συγκεκριμένες εταιρείς γενικά. Όχι κάποιον συγκεκριμένα».

Αναφέροντας το γεγονός ότι η Taxibeat συνεργάζεται με εξωχώριες εταιρείες τόνισε ότι υπάρχει πρόβλημα, καθώς οποιαδήποτε εταιρεία, δεν μπορεί να δραστηριοποιείται στην Ευρώπη και να αγνοοεί τη νομοθεσία, όπως επίσης και να μην αποδίδει στην Ελλάδα τους φόρους που πρέπει, στέλνοντας τα έσοδά της σε offshore, γλιτώνοντας φόρους.

Πέραν αυτού, ο κ. Σπίρτζης επιτέθηκε στον αρχηγό της Νέας Δημοκρατίας, λέγοντας ότι έβγαλε διάγγελμα υπέρ της Taxibeat αγνοώντας το γεγονός ότι «φιλτράρει» τα έσοδά της, μέσω offshore, γλιτώνοντας φόρους.

Εν συνεχεία υπερασπίστηκε την προσπάθεια που κάνει το υπουργείο, λέγοντας εκ νέου αφορά σε προσπάθεια θέσπισης ενός γενικού πλαισίου για τις εταιρείες ταξί, ενώ τόνισε ότι μέχρι τώρα κανείς δεν ήξερε πόσες εταιρείες δραστηριοποιούνται στη χώρα, αλλά και ούτε αν αυτές οι εταιρείες απασχολούν επιβεβαιωμένα επαγγελματίες οδηγούς.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα