Νερό στο όνομά του

Ακόμη μία πρωτοποριακή κίνηση από την ΠΑΕ ΟΦΗ και τον πρόεδρό της, Μάνθο Πουλινάκη, αφού οι Κρητικοί παρουσίασαν την Παρασκευή το μεσημέρι την αξιέπαινη επιχειρηματική προσπάθειά τους να προσελκύσουν έσοδα μέσω της πώλησης νερού με το «brand name» του συλλόγου.

Το «νερό ΟΦΗ» είναι γεγονός λοιπόν, ένα προϊόν που δημιουργήθηκε για να αυξήσει τα έσοδα της ομάδας σε μία δύσκολη εποχή και το οποίο πρόκειται να γίνει ανάρπαστο στο νησί. Μία κίνηση που, όπως δήλωσε ο εμπορικός διευθυντής της ΠΑΕ, Πάνος Κατσαΐτης, «είναι σημαντική στο πλάνο εξυγίανσης» που ακολουθούν οι Ηρακλειώτες. Ο εκ των αντιπροέδρων των «μελανόλευκων», Ανδρέας Μανουσάκης, απηύθυνε από την πλευρά του κάλεσμα στον κόσμο της ομάδας (και όχι μόνο) να προτιμήσει το προϊόν.

Εξάλλου, να σημειώσουμε ότι στο πλαίσιο της φιλανθρωπικής του δράσης ο ΟΦΗ, όπως και πέρυσι έτσι και φέτος, προβάλλει το ίδρυμα «Ελπίδα» μέσα από τις επίσημες εμφανίσεις του.

Στην παρουσίαση του «νερού ΟΦΗ», τον λόγο πήρε πρώτος ο Ανδρέας Μανουσάκης (εκ των αντιπροέδρων της ΠΑΕ), ο οποίος τόνισε:
«Σας καλωσορίζω στην παρουσίαση και θέλω να πω πως, πρώτον, ευχαριστούμε τους χορηγούς μας. Σήμερα παρουσιάζουμε το νερό ΟΦΗ. Το νερό είναι ένα καθημερινό αγαθό. Το νερό ΟΦΗ κάνει την εμπορική μας αξία μεγαλύτερη και ευχαριστούμε τον κ. Κατσαΐτη για αυτό. Καλώ τον κόσμο να προτιμήσει τα προϊόντα. Ο ΟΦΗ –θέλω να τον παρουσιάσω και μεταφορικά με το σύνθημα ανάψαμε φωτιά και μεγαλώνει– έχει και νερό. Το νερό που είναι από τα δύο ισχυρότερα στοιχεία της φύσης έχει το όνομα του ΟΦΗ».

Στη συνέχεια, ο Πάνος Κατσαΐτης (εμπορικός διευθυντής της ΠΑΕ) σημείωσε:
«Είναι σημαντική μέρα γιατί μια ομάδα παρουσιάσει το νερό της. Για μας είναι πολύ σημαντικό γιατί έχουμε μεγάλη στήριξη. Είναι σημαντικό γιατί η δύναμη του ΟΦΗ είναι ο κόσμος του. Βάζουμε ένα προϊόν στην αγορά, που δεν είναι πολυτελείας, ένα καθημερινό προϊόν, και το νερό θα πω μεταφορικά είναι για την ομάδα μια γουλιά για να ξεδιψάσει. Υπάρχει ένα πλάνο εξυγίανσης, που είναι το πιο σημαντικό θέμα. Η σημερινή μας κίνηση είναι σημαντική και σε αυτό το πλάνο. Το νερό είναι υψηλής ποιότητας και θέλω να ευχαριστήσω τις εταιρείες εμφιάλωσης».

Ο Βαγγέλης Αποστολάκης (διευθυντής μάρκετινγκ των Σούπερ Μάρκετ Χαλκιαδάκης), ο οποίος στο παρελθόν ήταν μέλος του Δ.Σ. του ΟΦΗ, πρόσθεσε:
«Καλησπέρα και από εμένα. Θέλω να συγχαρώ την ΠΑΕ για αυτή την πρωτοβουλία. Ο ΟΦΗ είναι μια ιδέα, ένα σύμβολο, και κάνει μια υπέρβαση που κάνει ένα άνοιγμα μη αθλητικό. Ο ΟΦΗ είναι μαθημένος για τα δύσκολα. Είναι ένα προϊόν με ανταγωνιστική τιμή και ελπίζω αυτό να είναι η αρχή και για άλλα προϊόντα που θα φέρουν την ονομασία ΟΦΗ. Είναι κάτι καινούργιο και στόχος είναι να βγει και εκτός Κρήτης. Θα υπάρχει αποκλειστική διάθεση στα Σούπερ Μάρκετ Χαλκιαδάκης μέχρι την αρχή του έτους. Γίνεται μια νέα αρχή, θέλουμε να δούμε πώς θα πάει και θα κινηθεί στην αγορά».

Τέλος, ο Γιάννης Μαρκουλάκης (ιδιοκτήτης της ΒΟΘΥΛΙΑ Α.Ε., νερό ΣΕΛΗΝΑΡΙ), ο οποίος μέσω της εταιρείας του έχει αναλάβει την εμφιάλωση του νερού, αποκάλυψε τον βασικό λόγο που έκανε αποδεκτή την πρόταση που του έγινε:
«Φυσικά από μικρά παιδιά είμαστε Ομιλίτες. Θέλαμε να συνεργαστούμε και, από τη στιγμή που ήρθε αυτή η πρόταση, ήταν ό,τι καλύτερο».

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα