Ο ΟΠΑΠ αλλάζει

Ο ΟΠΑΠ αλλάζει για τα καλά, τόσο σε επιχειρηματικές προτεραιότητες όσο κι ως προς τις πολιτικές Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (EKE) που θα εφαρμόζει από εδώ και στο εξής. Αυτό κατέστη σαφές στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε η νέα διοίκηση του Οργανισμού, με σύνθημα «Η ΟΠΑΠ Αύριο», κατά την οποία δόθηκαν διευκρινίσεις κι απαντήσεις σε μια σειρά θεμάτων που έχουν απασχολήσει τη δημόσια συζήτηση το τελευταίο χρονικό διάστημα.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΠΑΠ, Καμίλ Ζίγκλερ παρουσίασε τα νέα παιχνίδια, με χρονική προτεραιότητα στο «Scratch» (παλιό «Ξυστό»), το νέο «instantwin» παιχνίδι (στιγμιαίο λαχείο), το οποίο θα κυκλοφορήσει από την Πρωτομαγιά η εταιρία σε συνεργασία με την ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΑΧΕΙΑ. Το νέο προϊόν θα πωλείται από τα πρακτορεία τού Οργανισμού, αλλά κι από περίπτερα και καταστήματα ψιλικών.

Τα νέα παιχνίδια

Το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα, και πάντως πριν την έναρξη του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου στα μέσα Ιουνίου, θα εισαχθεί στην αγορά και το «In-StoreLiveBetting», το οποίο θα ενισχύσει το δίκτυο των πρακτορείων και το «ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ». Το ίδιο θα συμβεί και με το δίκτυο των VLTs («φρουτάκια»), το οποίο θα προσεγγίσει το νεανικότερο κοινό και για το οποίο ο ΟΠΑΠ έχει ήδη πάρει άδεια για 32.000 μηχανήματα. Την ίδια ώρα, το «OnlineBetting» θα βελτιώσει την εμπειρία των πελατών, κι αυτό με χρόνο εκκίνησης λίγο πριν την έναρξη του Μουντιάλ, αφού θα τους δώσει τη δυνατότητα να στοιχηματίζουν κι από την άνεση του σπιτιού τους.

Υγεία, αθλητισμός, εργασία

Όσον αφορά τη νέα στρατηγική ΕΚΕ του Οργανισμού, αυτή εστιάζει στην υγεία, στον αθλητισμό και στην εργασία, με σημείο αναφοράς τους νέους. Συγκεκριμένα ο ΟΠΑΠ σχεδιάζει να αναλάβει, με απώτατο όριο ολοκλήρωσης τα τρία χρόνια, τη ανακαίνιση των δύο κυριότερων παιδιατρικών νοσοκομείων τής χώρας, του «Αγία Σοφία» και του «Αγλαΐα Κυριακού», με τη δημιουργία κι ανακαίνιση 23 κλινικών και 1000 κλινών. Επιπλέον, θα υποστηρίξει 250 Ακαδημίες Ποδοσφαίρου με αθλητικό εξοπλισμό, τεχνική κατάρτιση προπονητών και προσωπικού κι εκπαιδευτικά προγράμματα για 10.000 παιδιά επτά έως δέκα χρόνων και τους γονείς τους. Η εταιρία σκοπεύει, επίσης, να βοηθήσει τη νεολαία να αποκτήσει δεξιότητες, τεχνογνωσία κι εμπειρία για να πολεμήσει την ανεργία και να χτίσει το μέλλον της. Γι’ αυτό και, ανάμεσα σε άλλα, ανακοίνωσε το άνοιγμα θέσεων πρακτικής άσκησης στον Οργανισμό.

Αλλάζει η πολιτική χορηγιών

Ο ΟΠΑΠ στοχεύει στην ανάπτυξη μέσα από την ευελιξία και την καινοτομία, σε σχέση με την επιχειρηματική πρακτική αλλά και τη δημιουργία προϊόντων με έμφαση στις πραγματικές ανάγκες τής αγοράς. Ο Οργανισμός εστιάζει και στην αποτελεσματικότητα στην εσωτερική λειτουργία για τη δημιουργία τού καλύτερου εργασιακού περιβάλλοντος για τους καλύτερους επαγγελματίες κι αναφορικώς με την εξωτερική δραστηριότητα για την πιο αποτελεσματική διαχείριση των αθλητικών χορηγιών, χτίζοντας συγχρόνως το μέλλον τού ελληνικού αθλητισμού.

Για το τελευταίο κομμάτι ο κ. Ζίγκλερ εξήγησε πως ναι μεν θα τηρηθούν οι τρέχουσες συμφωνίες τού ΟΠΑΠ, ωστόσο θα υπάρξει αναθεώρηση της πολιτικής χορηγιών ώστε να επιβραβεύονται αξιοκρατικώς και με διαφάνεια οι επιτυχημένες ομάδες και φορείς, οι οποίοι ασχολούνται με τη βελτίωση των υποδομών τους και της εξυπηρέτησης των φιλάθλων τους, ενώ ταυτοχρόνως καταπολεμούν τη βία (πρόβλεψη για σχετική ρήτρα), τους στημένους αγώνες και το ντόπινγκ. Ο ίδιος, άλλωστε, άφησε αιχμές για την τακτική των προκατόχων του, ενημερώνοντας πως θα διακοπεί η χρηματοδότηση πολλών πρότζεκτ: «Διαχωρίζουμε τις εμπορικές επενδύσεις από την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη», ανάφερε χαρακτηριστικώς.

Σε αυτό το πλαίσιο, ο κ. Ζίγκλερ τόνισε πως ο ΟΠΑΠ έχει ως όραμα να γίνει μία εταιρία-πρότυπο στο επιχειρηματικό και κοινωνικό τοπίο τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό: «Με αυτόν τον τρόπο θα μπορούμε να μεταφράσουμε την επιτυχία μας σε μεγαλύτερη συνεισφορά στην ελληνική οικονομία και να έχουμε σημαντικό θετικό αντίκτυπο στις ζωές όσο το δυνατό περισσότερων νέων στην Ελλάδα, ανταποκρινόμενοι στις πραγματικές τους ανάγκες σε βάθος χρόνου».

«Θέλουμε ισονομία για όλους»

Ο επικεφαλής τού Οργανισμού, εξάλλου, διαβεβαίωσε ότι η κοινοπραξία τής EmmaDelta, η οποία κατέχει το 33% του ΟΠΑΠ, έχει έρθει για να μείνει, φέρνοντας μαζί της τεχνογνωσία κι αποτελεσματικές επιχειρηματικές πρακτικές: «Επιδιώκουμε να προηγούμαστε των αναγκών τής αγοράς, στις απαιτήσεις τής οποίας να προσαρμοζόμαστε με ταχύτητα καινοτομώντας κι ανανεώνοντας τα παιχνίδια μας, να είμαστε προετοιμασμένοι για αλλαγές, να επικοινωνούμε με τους νέους και να συνεργαζόμαστε με τα πρακτορεία μας, τα οποία δεν θα θιγούν, ώστε να εξυπηρετούμε καλύτερα τους πελάτες μας», επισήμανε ο κ. Ζίγκλερ.

Ερωτώμενος σχετικώς ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού, απάντησε πως η αύξηση της τιμής τής μετοχής τού ΟΠΑΠ τους έξι μήνες από τότε που πέρασε σε χέρια ιδιωτών αντανακλά τόσο τη γενικότερη βελτίωση των χρηματιστηριακών δεικτών όσο και την καλή δουλειά που έχει γίνει μέχρι σήμερα. Πρόσθεσε, εξάλλου, πως θα διανεμηθεί μέρισμα στους μετόχους αφού πρώτα γίνουν επενδύσεις, ενώ τόνισε πως δεν βρίσκεται στην ατζέντα του η έναρξη επιχειρηματικού πολέμου με τις 24 εταιρίες που δραστηριοποιούνται νομίμως σήμερα στην Ελλάδα στο διαδικτυακό στοίχημα. Συμπλήρωσε, ωστόσο, με νόημα πως θέλει ισονομία για όλους.

Στο ίδιο μήκος κύματος, ο διευθυντής Μάρκετινγκ Πετρ Ματεγιόφσκι ανάφερε πως ο ΟΠΑΠ είναι αποφασισμένος να ηγείται της αγοράς, καινοτομώντας διαρκώς, βελτιώνοντας τα υπάρχοντα προϊόντα κι επεκτείνοντας το χαρτοφυλάκιό του μέσα από νέα λανσαρίσματα που θα φέρουν ανάπτυξη στην εταιρία, θα ωφελήσουν το δίκτυο των πρακτόρων και θα προσφέρουν καινούριες εμπειρίες στους πελάτες: «Τιμώντας τη μοναδική αξία και την κληρονομιά τής ΟΠΑΠ, σκοπεύουμε να αριστεύσουμε στο γεμάτο προκλήσεις μέλλον που ανοίγεται μπροστά μας».

 

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα