Παίρνει «κεφάλι» από τους ανταγωνιστές της η Forthnet

Με αισιοδοξία γεμίζουν τους υπεύθυνους της Forthnet τα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2014 στο οποίο, μεταξύ άλλων, καταγράφεται αύξηση των εσόδων λιανικής για πρώτη φορά μετά από οκτώ τρίμηνα.

Η παραπάνω εξέλιξη αποκτά ακόμα μεγαλύτερη αξία, αν συνυπολογιστεί ότι οι ανταγωνίστριες εταιρείες παρουσιάζουν πτώση, ακόμα και σε διψήφιο ποσοστό, στον ίδιο τομέα. Την ίδια στιγμή, 8 στους 10 νέους πελάτες συνδρομητικών καναλιών επιλέγουν το «Nova3Play» της Forthnet, κάτι που αποτελεί ιστορικό υψηλό. Συγκεκριμένα, οι συνολικές συνδρομές στα τέλη Μαρτίου έφτασαν το 1.145.948 και οι συνδρομές «PayTV» τις 482.000, εξέλιξη που αποτελεί ρεκόρ. Ταυτοχρόνως, το μερίδιο αγοράς σε νέους συνδρομητές «LLU» ανήλθε στο 83,9%, ενώ το αντίστοιχο σε συνδρομητές «LLU» έφτασε στο 32,3% (+2,7% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2013).

«Ο αντίκτυπος της σημαντικής αύξησης της συνδρομητικής μας βάσης σταδιακά αποτυπώνεται στα οικονομικά αποτελέσματα, βελτιώνοντας αρχικά τα έσοδα λιανικής της εταιρείας, ενώ παράλληλα ενισχύει τα μερίδια αγοράς μας», τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της Forthnet, Πάνος Παπαδόπουλος.

 Συνδυαστικές Υπηρεσίες/3Play

Στο τέλος Μαρτίου οι συνδρομητές υπηρεσιών «Nova3Play» της Forthnet ανήλθαν στους 323,5 χιλιάδες, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 74,4% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2013, ενισχύοντας την παρουσία της εταιρείας στα ελληνικά νοικοκυριά. Οι νέοι συνδρομητές «Nova3Play» ανήλθαν σε 38,2 χιλιάδες, σημειώνοντας σημαντική αύξηση συγκρινόμενοι με τους 23,2 χιλιάδες της αντίστοιχης περσινής περιόδου. Αντιστοίχως, αύξηση σημειώθηκε στο μερίδιο των συνδρομητών «Nova3Play», σε σχέση με το σύνολο της συνδρομητικής βάσης της Forthnet, με την τάση αυτή να δρα υποστηρικτικά τόσο στο μέσο έσοδο ανά συνδρομητή όσο και στην ενίσχυση της πιστότητας των πελατών.

 Τηλεπικοινωνιακές Υπηρεσίες

Στο τέλος του πρώτου τριμήνου του έτους, οι συνδρομητές τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών αυξήθηκαν κατά 15,7% συγκριτικά με πέρυσι, καθώς ανήλθαν στους 663,5 χιλιάδες. Στο σύνολο της αγοράς LLU, το πρώτο τρίμηνο του 2014 προστέθηκαν 36 χιλιάδες γραμμές, εκ των οποίων οι 30,2 χιλιάδες αφορούν νέους συνδρομητές της Forthnet. Ως αποτέλεσμα, το μερίδιο αγοράς τής Forthnet σε νέους συνδρομητές «LLU» έφτασε το 83,9%, επαληθεύοντας τη δυναμική απήχηση του «Nova3Play».

 Υπηρεσίες Συνδρομητικής Τηλεόρασης

Στο μεταξύ, η συνδρομητική βάση αυξήθηκε κατά 29,1% συγκριτικά με πέρυσι, φτάνοντας στο ιστορικό υψηλό των 482,4 χιλιάδων συνδρομητών παρά την περιορισμένη αγοραστική δύναμη. Η απήχηση των συνδυαστικών υπηρεσιών «3play» της Forthnet συνεχίστηκε δυναμικά και στο πρώτο τρίμηνο του 2014. Η εξάπλωση των υπηρεσιών «3play» αναμένεται να είναι ο κύριος άξονας ανάπτυξης της αγοράς συνδρομητικής τηλεόρασης.

 Οικονομικά Αποτελέσματα

Παρ’ ότι τα έσοδα το πρώτο τρίμηνο του 2014 μειώθηκαν σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2013, η μείωση σταδιακά περιορίζεται αφού ήταν μόλις 0,7%, όταν το πρώτο τρίμηνο του 2013 ήταν 5,5%. Η τάση βελτίωσης των εσόδων είναι πιο εμφανής στα έσοδα λιανικής εξαιτίας της εμπορικής επιτυχίας του «Nova3Play». Η αυξανόμενη συνδρομητική βάση βελτιώνει τα έσοδα λιανικής, με το πρώτο τρίμηνο να εμφανίζει αύξηση για πρώτη φορά μετά από οκτώ αρνητικά τρίμηνα.

 Η νέα καινοτόμος υπηρεσία «Nova GO»

Η Forthnet δεν μένει στάσιμη γι’ αυτό κι ανάμεσα σε άλλες καινοτομίες προχώρησε στο λανσάρισμα της υπηρεσίας «Nova GO». Με τη νέα αυτή υπηρεσία, οι συνδρομητές των αθλητικών καναλιών «Novasports» και των κινηματογραφικών καναλιών «Novacinema» έχουν τη δυνατότητα παρακολούθησης «LIVE» καναλιών, «On-Demand» προγραμμάτων, καθώς και προγραμμάτων «catch up», όπου και αν βρίσκονται, όποια συσκευή και αν διαθέτουν. Η υπηρεσία εμφανίζει σημαντική αποδοχή και διατίθεται ήδη σε περισσότερους από 56.000 συνδρομητές.

Η εταιρεία προχώρησε, επίσης, στη διάθεση της νέας υπηρεσίας «Nova 3PlaySAT», παρέχοντας ποιοτική ψυχαγωγία κι αξιόπιστη επικοινωνία, αποκλειστικά μέσω δορυφόρου, ακόμα και στις πιο απομακρυσμένες περιοχές. Η υπηρεσία «Nova 3PlaySAT», μάλιστα, είναι δυνατό να εμπλουτιστεί ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε οικογένειας, με όλες τις πρόσθετες υπηρεσίες του «Nova 3Play».

Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2014, εξάλλου, ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση αναδιάρθρωσης του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών της Forthnet. Ως αποτέλεσμα αυξήθηκε η παραγωγικότητα του τηλεφωνικού κέντρου και βελτιώθηκε η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών εξυπηρέτησης, την ίδια στιγμή που η πελατειακή βάση αυξάνεται, αγγίζοντας ιστορικά υψηλά.

 

 

 

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα