Πληρώνει καλά, ζητάει πολλά

Μέχρι την Παρασκευή, 21/6, η Super League θα έχει αποφασίσει για το ποια από τις τρεις – ΟΠΑΠ, ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ, DIMERA – προσφορές θα δεχθεί

Ο ιδιοκτήτης της «Α», Βίκτωρας Μητρόπουλος, ήταν ξεκάθαρος στην ραδιοφωνική του τοποθέτηση στο Metropolis, όταν ρωτήθηκε σχετικά με τις ενέργειες των δύο ισχυρών ιδιοκτητών του ΠΑΟΚ και του Ολυμπιακού και την προσπάθειά τους να γίνουν βασικοί χορηγοί της Super League: «Δεν θεωρώ ότι πλήττεται η αξιοπιστία! Τη χορηγία τη μοιράζονται 16 ομάδες, επιτροπές και προσωπικό. Το πρωτάθλημα είναι αναξιόπιστο από άλλα πράγματα. Η χορηγία είναι μια εμπορική συναλλαγή για να κερδίσει ο ένας διαφήμιση και ο άλλος χρήματα.

Μπορεί να συμβεί ο,τιδήποτε με την προϋπόθεση ότι υπάρχουν όργανα που κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Θα υπάρχει μια καχυποψία βέβαια αλλά δεν νομίζω ότι είναι αυτός ο κυριότερος λόγος της καχυποψίας που υπάρχει  που κακώς υπάρχει για μένα. Ο Μελισσανίδης έχει το 3-4% των μετοχών του ΟΠΑΠ. Αν έβγαινε στο χρηματιστήριο θα μπορούσα κι εγώ, αν είχα τα χρήματα, να πάρω το 3-4%. Αν ένας μέτοχος του Ολυμπιακού έπαιρνε το 3-4% μιας εταιρείας τι θα λέγαμε δηλαδή; Ότι την κυβερνά ο Ολυμπιακός;»

Υπό αυτό το πρίσμα θα έπρεπε να σκέφτονται όλοι οι εμπλεκόμενοι του ποδοσφαίρου. Όπως και να έχει, η απόφαση θα παρθεί την Παρασκευή 21/10, ημέρα που θα εξεταστούν οι προσφορές του ΟΠΑΠ και της ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ του Βαγγέλη Μαρινάκη και θα αποφασιστεί αν η προσφορά της DIMERA ήταν εκπρόθεσμη. Ο Ιβάν Σαββίδης, πάντως, για να παραχωρήσει τα 5.000.000 ευρώ για το διετές πακέτο συνεργασίας, ζητά 43 συγκεκριμένες διαφημιστικές μεθόδους:

  1. Αποκλειστικό δικαίωμα ονομασίας του Πρωταθλήματος Super League & Play-off Χρυσός Χορηγός
  2. Σχεδιασμός νέου λογοτύπου πρωταθλήματος από την εταιρεία Dimera Media
  3. Προβολή λογοτύπου στο δεξί μανίκι των ποδοσφαιριστών
  4. Προβολή λογοτύπου στις φανέλες των ball boy
  5. Προβολή λογοτύπου στου πάγκους και των δύο ομάδων
  6. Προβολή λογοτύπου σε κεντρική σταθερή πινακίδα 6×1 σε κάθε αγώνα της Super League & Playoff
  7. Προβολή λογοτύπου στα 2 κόρνερ του γηπέδου με πινακίδα 6χ1μ (τηλεοπτικό)
  8. Προβολή λογοτύπου πριν την έναρξη καθώς και στο ημίχρονο του αγώνα σε ειδικά αιωρούμενα μπαλόνια τα οποία είτε θα είναι σταθερά είτε θα αιωρούνται πάνω από τον αγωνιστικό χώρο ή εξωτερικά του σταδίου
  9. Προβολή ειδικά σχεδιασμένου τηλεοπτικού σποτ στην κεντρική οθόνη (matrix) των γηπέδων της Super League και ανάλογα την διαθεσιμότητα
  10. Αναπαραγωγή ραδιοφωνικού σποτ πριν την έναρξη του αγώνα καθώς και στο ημίχρονο από τα ηχεία των γηπέδων των ομάδων της Super League
  11. Παροχή τηλεοπτικού χρόνου για όλες τις ενέργειες της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης από τα γήπεδα της Super League στο νέο τηλεοπτικά κανάλι πανελλαδικής εμβέλειας της Dimera Media
  12. Προβολή λογοτύπου στις πινακίδες παράταξης, στις σταθερές πινακίδες (οβάλ) πίσω από τις παρατεταγμένες ομάδες και στο κέντρο του γηπέδου, στην αψίδα, σε ειδικό σταντ όπου θα είναι τοποθετημένη η μπάλα του αγώνα και την οποία θα παίρνει ο διαιτητής κατά την έξοδό του στο γήπεδο.
  13. Προβολή λογοτύπου σε ειδικές πινακίδες τύπου «Π» οι οποίες θα βρίσκονται μπροστά από τις σταθερές κάμερες.
  14. Προβολή λογοτύπου σε όλο το τηλεοπτικό μήκος και πλάτος σε toblerone και κάτω από τις πινακίδες LED του κάθε γηπέδου
  15. Προβολή του λογοτύπου στις πινακίδες μικροφώνων όπου θα προβάλλεται και ο βασικός φορέας των τηλεοπτικών δικαιωμάτων της Super League
  16. Προβολή του λογοτύπου στα backdrop της Συνέντευξης Τύπου και η πρώτη σειρά των λογοτύπων των χορηγών για χρήση από τον Χρυσό χορηγό
  17. Προβολή του λογοτύπου στις ψηφιακές κορνίζες στην Συνέντευξη Τύπου και μπροστά από τους ομιλητές.
  18. Προβολή λογοτύπου στα backdrop της μικτής ζώνης
  19. Προβολή λογοτύπου σε ειδικό διαφανές πλέξι γκλας το οποίο θα είναι τοποθετημένο πίσω από τους ομιλητές κατά τη διάρκεια συνεντεύξεων μέσα στον αγωνιστικό χώρο.
  20. LED 2 λεπτά προβολής εκ των οποίων το 1 λεπτό θα είναι στο 75° λεπτό και σε χρήση όλων των διαθέσιμων LED πινακίδων. Το άλλο λεπτό κατά τη διάρκεια του 1ου ημίχρονο.
  21. Προβολή λογοτύπου στο χαλί παράταξης
  22. Σεντρόπανο
  23. Προβολή λογοτύπου στους ηλεκτρονικούς πίνακες δίπλα από το επίσημο ρολόι του σταδίου ή εναλλακτικά στο σκορ όπου υποστηρίζεται. Προβολή σύνθετου λογοτύπου σε όλες τις κάρτες αγώνα. Δυνατότητα δημιουργίας τηλεοπτικού σποτ για την προβολή της Super League
  24. Προβολή σύνθετου λογοτύπου σε όλες τις κάρτες αγώνα
  25. Δυνατότητα δημιουργίας τηλεοπτικού σποτ για την προβολή της Super League
  26. Προβολή του λογοτύπου σε όλα τα έντυπα των ομάδων που δίνονται στους φιλάθλους στο γήπεδο την ημέρα του αγώνα (συνθέσεις match program, περιοδικό)
  27. Προβολή στα εισιτήρια διαρκείας καθώς στα απλά εισιτήρια των αγώνων που θα εκδίδουν οι ΠΑΕ
  28. Προβολή λογοτύπου σε όλα τα έντυπα υλικά της Super League (stationery)
  29. Προβολή λογοτύπου στην επίσημη ιστοσελίδα της Super League με hyperlink στην σελίδα του χορηγού
  30. Προβολή του λογοτύπου σε ειδικό banner με δυνατότητα σύνδεσης με Hyperlink στην ιστοσελίδα του Χρυσού Χορηγού και στην αρχική σελίδα των ιστοσελίδων των διαφόρων ΠΑΕ της Super League
  31. Αναπαραγωγή 2 ηχητικών μηνυμάτων εκ των οποίων το πρώτο 5 λεπτά πριν την έναρξη του αγώνα και το δεύτερο στο ημίχρονο,
  32. Τέσσερις (4) VIP Προσκλήσεις με αντίστοιχες θέσεις πάρκινγκ – εφόσον διαθέτουν – σε κάθε αγώνα για κάθε αγωνιστική ημέρα
  33. Δέκα (10) προσκλήσεις σε διακεκριμένη θύρα για κάθε αγωνιστική ημέρα
  34. Παροχή 6 υπογεγραμμένων εμφανίσεων
  35. Παρουσίαση χρυσού χορηγού σε ειδική εκδήλωση η οποία θα πραγματοποιηθεί από την Super League
  36. Παρέχεται το δικαίωμα διοργάνωσης προωθητικών ενεργειών και διανομής προωθητικού και διαφημιστικού υλικού της μέσα στα γήπεδα σε συνεργασία και κατόπιν έγκρισης από τις ΠΑΕ.
  37. Η Super League θα παραδίδει 6μηνιαίο report που θα λαμβάνει από τις ΠΑΕ της, πλήρης συνοδευτικός φάκελος με φωτογραφικό υλικό από όλα τα σημεία προβολής του Χρυσού Χορηγού, από κάθε γήπεδο, καταχωρίσεις και εκδόσεις καθώς επίσης και το οπτικοακουστικό υλικό.
  38. Δικαίωμα διοργάνωσης τεσσάρων (4)-από κοινού – εκδηλώσεων κατά τη διάρκεια της χρονιάς μία εκ των οποίων θα περιλαμβάνει βραβεύσεις των κορυφαίων της αγωνιστικής σεζόν.
  39. Αξιοποίηση των παγκόσμιων και εθνικών ημερών κατά τη διάρκεια της αγωνιστικής χρονιά για τον σχεδιασμό και υλοποίηση ενεργειών μάρκετινγκ στα πλαίσια της Κοινωνικής Ευθύνης, αύξηση της αναγνωρισιμότητας καθώς και βελτιστοποίηση του προϊόντος της Super League (branding)
  40. Σχεδιασμός καμπάνιας σε συνεργασία με όλες τις ΠΑΕ κατά της βίας, του ρατσισμού και των διακρίσεων
  41. Δημιουργία & οργάνωση παιδικών κερκίδων σε συνεργασία με τις αντίστοιχες ΠΑΕ, παιδικών κερκίδων με απώτερο σκοπό την προσέλκυση οικογενειών στον αθλητισμός, στο ποδόσφαιρο και την αντιμετώπιση της αρνητικής αντίληψης/εικόνας σχετικά με την βία στα γήπεδα.
  42. Διεξαγωγή φιλικών αγώνων με την συμμετοχή προσωπικοτήτων από τον χώρο του αθλητισμού και όχι μόνο με τα έσοδα να πηγαίνουν σε κοινωφελή σκοπό.
  43. Σχεδιασμός και υλοποίηση κοινών προγραμμάτων κοινωνικής ευθύνης με την συνεργασία διαφόρων φορέων της Ελλάδας και μέσω των προγραμμάτων της UEFA και άλλων επίσημων οργανισμών (ECA, FIFA κλπ).
Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα