Στην κορυφή (ξανά) η Εξυπηρέτηση Πελατών COSMOTE

Oι πρωτιές για την Cosmote συνεχίζονται αφού η Εξυπηρέτηση Πελατών της εταιρείας κατέκτησε την κορυφή στον διαγωνισμό “CRM Grand Prix 2015”, ως το «Καλύτερο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών» στην κατηγορία Large Contact Centers, επιβεβαιώνοντας την πελατοκεντρική φιλοσοφία του Ομίλου ΟΤΕ.

Ο διαγωνισμός “CRM Grand Prix 2015” πραγματοποιείται μεταξύ εταιρειών από διαφορετικούς κλάδους και διαρκεί περισσότερο από τρείς μήνες. Στο διάστημα αυτό κάθε διαγωνιζόμενο Κέντρο Εξυπηρέτησης δέχεται ένα συγκεκριμένο αριθμό «μυστικών» κλήσεων (Mystery Calls) και e-mails (Mystery emails), των οποίων τα αποτελέσματα αξιολογούνται, βάσει προκαθορισμένων κριτηρίων μέτρησης.

«Αξιοποιώντας τις τεχνολογίες αιχμής και επενδύοντας στους ανθρώπους μας, στον Όμιλο ΟΤΕ παρέχουμε υψηλό επίπεδο υπηρεσιών, προσαρμοσμένων στις σύγχρονες ανάγκες κάθε πελάτη μας.

Η διάκριση αυτή είναι μια ακόμη αναγνώριση των εξαιρετικών υπηρεσιών που προσφέρουμε και αποδεικνύει το πάθος, τη συνεχή προσπάθεια και την προσήλωση των ανθρώπων μας. Σεβόμενοι την εμπιστοσύνη των πελατών μας, θα συνεχίσουμε να ανταποκρινόμαστε στις υψηλές προσδοκίες τους δημιουργώντας μοναδικές εμπειρίες επικοινωνίας», δήλωσε ο κ. Αθανάσιος Στράτος, Executive Director Εξυπηρέτησης Πελατών Ομίλου OTE.

Ο ετήσιος διαγωνισμός “CRM Grand Prix” έχει καθιερωθεί, από το 1998, ως ένας από τους βασικότερους θεσμούς στην Εξυπηρέτηση Πελατών και διεξάγεται ταυτόχρονα σε 40 χώρες, με στόχο την ανάδειξη, αναγνώριση και επιβράβευση των καλύτερων Contact Centers κάθε χώρας.

Στην Ελλάδα διοργανώνεται από την Teleperformance Hellas, η οποία αξιολογεί το επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών των ελληνικών επιχειρήσεων, καθορίζοντας τα ποιοτικά standards τόσο για την αγορά συνολικά όσο και ανά κλάδο δραστηριότητας.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα