Στον αέρα πάλι η συμφωνία ΟΠΑΠ-Super League

Ένα μεγαλοπρεπέστατο «όχι» εισέπραξαν Ολυμπιακός, ΠΑΟΚ και Βέροια που ζήτησαν να εξαιρεθούν από τη ρήτρα αποκλειστικότητας που έχει επιβάλει ο ΟΠΑΠ και που δεν επιτρέπει στις ομάδες που θέλουν να διαφημίσουν άλλη στοιχηματική εταιρία στη φανέλα τους να το κάνουν!

Αυτό σημαίνει πως οι τρεις αυτές ΠΑΕ – όσο ο ΟΠΑΠ παραμένει ο κεντρικός χορηγός της διοργάνωσης, πρέπει να βρουν άλλη διαφήμιση για το μπροστινό μέρος της φανέλας τους. Μεγάλος χαμένος της υπόθεσης ο ΠΑΟΚ, που μετά την απόκτηση Μπερμπάτοφ είδε στοιχηματική εταιρία να του προσφέρει διπλάσιο ποσό για τη διαφήμιση της φανέλας. Την ίδια ώρα, ο ΟΠΑΠ αρνήθηκε την αύξηση των 70.000 ευρώ που ζήτησε η Super League για λογαριασμό των «μικρομεσαίων» ομάδων που έχουν δεχθεί να διαφημίσουν τον Οργανισμό και στην εμφάνισή τους. Έτσι, το ποσό που θα καρπωθούν παραμένει στα 150.000 ευρώ!

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα