Στον αέρα πάλι η συμφωνία ΟΠΑΠ-Super League
Ένα μεγαλοπρεπέστατο «όχι» εισέπραξαν Ολυμπιακός, ΠΑΟΚ και Βέροια που ζήτησαν να εξαιρεθούν από τη ρήτρα αποκλειστικότητας που έχει επιβάλει ο ΟΠΑΠ και που δεν επιτρέπει στις ομάδες που θέλουν να διαφημίσουν άλλη στοιχηματική εταιρία στη φανέλα τους να το κάνουν!
Αυτό σημαίνει πως οι τρεις αυτές ΠΑΕ – όσο ο ΟΠΑΠ παραμένει ο κεντρικός χορηγός της διοργάνωσης, πρέπει να βρουν άλλη διαφήμιση για το μπροστινό μέρος της φανέλας τους. Μεγάλος χαμένος της υπόθεσης ο ΠΑΟΚ, που μετά την απόκτηση Μπερμπάτοφ είδε στοιχηματική εταιρία να του προσφέρει διπλάσιο ποσό για τη διαφήμιση της φανέλας. Την ίδια ώρα, ο ΟΠΑΠ αρνήθηκε την αύξηση των 70.000 ευρώ που ζήτησε η Super League για λογαριασμό των «μικρομεσαίων» ομάδων που έχουν δεχθεί να διαφημίσουν τον Οργανισμό και στην εμφάνισή τους. Έτσι, το ποσό που θα καρπωθούν παραμένει στα 150.000 ευρώ!