17 νέα στοιχεία για «σκαμνί» στην Τουλουπάκη

Ανασύροντας ο Γιάννης Αγγελής από το αρχείο τις μηνύσεις Σαμαρά, Αβραμόπουλου, Βενιζέλου, επισημαίνει 17 στοιχεία που οδηγούν σε δίωξη σε βάρος της εισαγγελέως Διαφθοράς

Σαν… τραπουλόχαρτα καταρρέουν οι εικασίες, περί ενδεχόμενης αρχειοθέτησης της έρευνας, που διενεργούν οι αντιεισαγγελείς ΑΠ Ευάγγελος Ζαχαρής και Λάμπρος Σοφουλάκης, για σκοπιμότητα στους χειρισμούς της εισαγγελέως Διαφθοράς Ελένης Τουλουπάκη και των επίκουρων εισαγγελέων Χρήστου Ντζούρα και Στέλιου Μανώλη, στην υπόθεση Novartis.

Της Πωλίνας Βασιλοπούλου

Σε έγγραφό του, με το οποίο ζήτησε στις 20 Ιουνίου 2018 να ανασυρθούν από το αρχείο οι μηνύσεις του πρώην πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά, του Βαγγέλη Βενιζέλου και του Δημήτρη Αβραμόπουλου, που ο ίδιος είχε αρχειοθετήσει, ο αντιεισαγγελέας ΑΠ, Γιάννης Αγγελής, είναι ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ σε βάρος της κας Τουλουπάκη και των επίκουρών της, για τους χειρισμούς τους στην υπόθεση Novartis, που μόνον αμέλεια δεν συνιστούν.

Με σοβαρότητα και τεκμηρίωση ο πρώην επόπτης της Εισαγγελίας Διαφθοράς, Γ. Αγγελής, αναφέρει 17 λόγους για την ανάκληση των μηνύσεων των τριών πολιτικών, οι οποίοι επισημαίνουν ταυτόχρονα και τα σημεία που εκθέτουν την κα Τουλουπάκη και τους επίκουρους εισαγγελείς, καθώς αποτελούν τους λόγους στους οποίους μπορεί να στηριχτεί η εναντίον τους ποινική δίωξη σε βαθμό κακουργήματος.

Ο κ. Αγγελής χαρακτηρίζει «νέα στοιχεία» τα 17 σημεία, στα οποία βασίζει την αίτησή του, για την ανάσυρση των μηνύσεων των τριών πολιτικών.

Την ανάγκη φιλοτιμία η κυρία Ξένη

Μη μπορώντας να αγνοήσει την αίτηση-καταπέλτη Αγγελή, η πρώην εισαγγελέας ΑΠ Ξένη Δημητρίου αναγκάστηκε, 10 ημέρες πριν από τη συνταξιοδότησή της, να ανασύρει τις μηνύσεις Σαμαρά – Βενιζέλου – Αβραμόπουλου.

Στη συνέχεια ο προσωρινός αντικαταστάτης της αντεισαγγελέας ΑΠ, Δημήτρης Δασούλας, ανέθεσε τη διερεύνησή τους στους αντιεισαγγελείς ΑΠ Ζαχαρή και Σοφουλάκη. Αναφέρει ο κ. Αγγελής:

1] Οι μηνυόμενοι εισαγγελικοί λειτουργοί, υπό την ιδιότητά τους ως προανακριτικοί υπάλληλοι της Novartis, σταμάτησαν την εκτέλεση του νομότυπου αιτήματος δικαστικής συνδρομής, που είχε υποβληθεί από την προκάτοχο της καταγγελλόμενης Ελένης Τουλουπάκη, την επίσης αντιεισαγγελέα Εφετών Ελένη Ράικου, προς τις Αρχές των ΗΠΑ, με το οποίο ζητούντο αποδεικτικά στοιχεία και ένορκες καταθέσεις μαρτύρων, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει οποιαδήποτε νόμιμη λήψη αποδεικτικών μέσων, για δικαστική χρήση.

2] Προκάλεσαν με δική τους πρωτοβουλία και συμμετείχαν σε τρεις συναντήσεις στη Βιέννη, από 15-18 Φεβρουαρίου 2018 (Τουλουπάκη – Ντζούρας), από 13-15 Απριλίου 2018 (Τουλουπάκη – Ντζούρας – Μανώλης), και από 3-5 Δεκεμβρίου 2018 (Τουλουπάκη – Ντζούρας – Μανώλης), χωρίς να τηρηθούν οι νόμιμοι τύποι δικαστικής συνδρομής, χωρίς να έχει καθοριστεί συγκεκριμένο σημείο συνάντησης, με αποτέλεσμα να συναντώνται σε δημόσιο χώρο και δη σε διαδρόμους ξενοδοχείων και χωρίς να υποβάλλουν γραπτή αναφορά πεπραγμένων στον υπουργό Δικαιοσύνης, με αποτέλεσμα να υπάρχει ένδειξη ότι μετέβαιναν χάριν αναψυχής και ενδεχομένως για προσωπικούς λόγους.

3] Είχαν προαποφασίσει την άσκηση ποινικής δίωξης κατά συγκεκριμένων πολιτικών προσώπων, Άδωνι Γεωργιάδη, Ανδρέα Λοβέρδου και Μάριου Σαλμά, την οποία θα ασκούσαν γύρω τις 20 Δεκεμβρίου 2018.

4] Για να πετύχουν τον σκοπό τους, επεδίωξαν με κάθε τρόπο (ακόμη και με πιέσεις και απειλές), την ταχεία σύνταξη ενός οποιουδήποτε πορίσματος από το Συντονιστικό Όργανο Επιθεώρησης Ελέγχου, που ήταν αδύνατον να επιτευχθεί.

5] Για να πετύχουν τον σκοπό τους, προέβησαν στην «… άσκηση πιέσεων στους επιθεωρητές του ΜΚΕ (Μικτού Κλιμακίου Ελέγχου), για την άμεση υποβολή πορίσματος, γεγονός που εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους λάθους, που θα θέσει σε διακινδύνευση, όχι μόνον τους υπογράφοντες, αλλά και την αξιοπιστία του Συντονιστικού Οργάνου, του γενικού επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης, αλλά και της υπόθεσης».

6] Προέβησαν στην εκτόξευση συγκαλυμμένων ευθέως εκπεφρασμένων απειλών κατά της συντονίστριας ΜΚΕ.

7] Αμφισβήτησαν και εγγράφως την αρμοδιότητα του αντεισαγγελέα ΑΠ, αρμόδιου για να ασκεί εποπτεία στο έργο τους.

8] Απέστειλαν στο ΜΚΕ του ΣΟΕΕ έγγραφα, μη έχοντα σχέση με την ερευνούμενη υπόθεση.

9] Ακολούθησαν εσφαλμένη μέθοδο έρευνας (τακτική – στρατηγική ανακρίσεις), που συνίστατο στο να ασκηθεί με κάθε τρόπο «κάποια ποινική δίωξη, για κάποιους πολιτικούς»,… «να παραπεμφθεί η υπόθεση σε ανακριτή», και τα «υπόλοιπα θα τα έβρισκε ο ανακριτής», με σκοπό να τύχει εκμετάλλευσης πολιτικής ή και κομματικής η ενέργειά τους, παραβλέποντας ταυτόχρονα τη διερεύνηση της ποινικής ευθύνης των εμπλεκομένων ιατρών.

10] Δεν ακολούθησαν τις οδηγίες του επόπτη της ανάκρισης, που συνίστατο στο να περαιωθεί η έρευνα ταυτόχρονα για όλους (και τους 10 πολιτικούς) και προπαντός να μην κομματιαστεί χρονικώς και ένα κομμάτι της να συνδυαστεί με άσκηση ποινικής δίωξης και ταυτόχρονα να γίνεται κατά δόσεις αρχειοθέτηση, με αποτέλεσμα να δοθεί η εντύπωση ότι υπάρχει προειλημμένη απόφαση, για άσκηση ποινικής δίωξης, που θα δημιουργούσε αρνητικά σχόλια για τη Δικαιοσύνη.

11] Η ακολουθούμενη τακτική τους ανάκρισης δεικνύει την ύπαρξη επηρεασμού των καταγγελλομένων Εισαγγελέων Διαφθοράς από τρίτο, άγνωστο προς το παρόν άτομο, με το όνομα «Ρασπούτιν» και για το οποίο η προκάτοχος της προϊσταμένης της Εισαγγελίας Διαφθοράς Ελένη Ράικου είχε δηλώσει δημοσίως, για πρόσωπο με ισχυρή (ενδεχομένως πολιτική επιρροή), που επενέβαινε στα καθήκοντά της και με ύφος «νταβατζή» τής υποδείκνυε πως πρέπει να περαιωθούν συγκεκριμένες κρίσιμες υποθέσεις, απαιτώντας άλλες φορές να προβεί άμεσα στην άσκηση ποινικής δίωξης και όταν η ίδια αντέτεινε ότι δεν υπήρχαν προϋποθέσεις νόμιμης άσκησής τους, αυτός επιτακτικά και με αφόρητη πίεση έλεγε: «Άσκησέ την και ας πάνε παρακάτω, να απαλλαγούν».

12] Δεν έθεταν αριθμό πρωτοκόλλου στα εισερχόμενα έγγραφα των Αρχών της Αμερικής, για να τα χρησιμοποιούν προς την κατεύθυνση της άσκησης ποινικής δίωξης κατά συγκεκριμένων πολιτικών προσώπων.

13] Η έλλειψη πρωτοκόλλου συνδέεται με τον τρόπο τήρησης του ηλεκτρονικού αρχείου, για την υπόθεση.

14] Διερεύνησαν επιλεκτικά τις πληροφορίες, που τους παρείχαν οι αμερικανικές αρχές.

15] Δεν ερεύνησαν 14 τραπεζικούς λογαριασμούς, που εγγράφως έχουν γνωστοποιήσει οι Αρχές των ΗΠΑ, ούτε όλες τις εμπλεκόμενες στη νομιμοποίηση παράνομων εσόδων επιχειρήσεις.

16] Έθεσαν παρανόμως υπό καθεστώς προστασίας τον Νικόλαο Μανιαδάκη, ο οποίος ήταν ύποπτος, με αποτέλεσμα να λαμβάνει γνώση όλης της πορείας της έρευνας, λόγω της ανεπίσημης επικοινωνίας του με τους εισαγγελείς Διαφθοράς.

17] Επέδειξαν «περίεργη ανικανότητα» κατά την εξέταση των μαρτύρων.

Δείτε ΕΔΩ την 12σέλιδη αναφορά του εισ. Γιάννη Αγγελή

 

Διαβάστε επίσης