ΑΕΚ: Ανοίγουν κι άλλες θύρες στο Πανθεσσαλικό

Εξαντλήθηκαν τα εισιτήρια

Σε λιγότερο από μία μέρα, οι φίλαθλοι της ΑΕΚ εξάντλησαν τα εισιτήρια που διέθεσε σε πρώτη φάση ο Βόλος για την αναμέτρηση της Κυριακής (05/01, 17:00) στο Πανθεσσαλικό Στάδιο.

Οι θύρες 31-42 έχουν ήδη γεμίσει, και αναμένεται νέα ανακοίνωση για τη διάθεση επιπλέον εισιτηρίων, ώστε να καλυφθεί η αυξημένη ζήτηση.

Οι φίλοι της «Ένωσης» ετοιμάζονται να στηρίξουν δυναμικά την ομάδα τους στο πρώτο παιχνίδι της νέας χρονιάς, με τις εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για περισσότερους από 5.000 κιτρινόμαυρους στις κερκίδες.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα