Αιχμές Ουζουνίδη για τα πλέι οφ

Για τις θέσεις 5-8

Ικανοποιημένος εμφανίστηκε ο Μαρίνος Ουζουνίδης για την απόδοση του Άρη επί του Asteras AKTOR.
Όμως ο Έλληνας τεχνικός εξέφρασε τα παράπονα του για τον τρόπο διεξαγωγής των playoffs (5-8).

Αναλυτικά οι δηλώσεις του:

«Ηταν πολύ σημαντική νίκη για εμάς. Στη μεγαλύτερη διάρκεια του αγώνα κοντρολάραμε το παιχνίδι. Ισως και ο αντίπαλος να μην ρίσκαρε με κάποιους παίκτες που δεν ξεκίνησε και εμείς το εκμεταλλευτήκαμε. Ξέρουμε ότι αυτή η διαδικασία είναι πολύ πιεστική για εμάς και άδικη. Σε περίπτωση που χάναμε η νίκη του Ατρομήτου θα ήταν επτάποντη. Πριν πάρουν κάποιες αποφάσεις, θα πρέπει να τα μελετούν καλύτερα. Η ομάδα που είχε την καλύτερη θέση, μπήκε και ως η πιο αδικημένη στα πλέι οφ. Συγχαρητήρια στα παιδιά και ευχαριστούμε τον κόσμο που ήταν μαζί μας. Προχωράμε…»

 

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα