
Αιχμές Ουζουνίδη για τα πλέι οφ
Για τις θέσεις 5-8
Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
«Ηταν πολύ σημαντική νίκη για εμάς. Στη μεγαλύτερη διάρκεια του αγώνα κοντρολάραμε το παιχνίδι. Ισως και ο αντίπαλος να μην ρίσκαρε με κάποιους παίκτες που δεν ξεκίνησε και εμείς το εκμεταλλευτήκαμε. Ξέρουμε ότι αυτή η διαδικασία είναι πολύ πιεστική για εμάς και άδικη. Σε περίπτωση που χάναμε η νίκη του Ατρομήτου θα ήταν επτάποντη. Πριν πάρουν κάποιες αποφάσεις, θα πρέπει να τα μελετούν καλύτερα. Η ομάδα που είχε την καλύτερη θέση, μπήκε και ως η πιο αδικημένη στα πλέι οφ. Συγχαρητήρια στα παιδιά και ευχαριστούμε τον κόσμο που ήταν μαζί μας. Προχωράμε…»