Αλ. Τσίπρας: «Ισχυρό το brand name της Ελλάδας στον τουρισμό»

Είπε ο πρωθυπουργός μιλώντας από το βήμα της 27ης Τακτικής Γενικής Συνέλευσης του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) στο Μέγαρο Μουσικής

Ολοκληρώθηκε πριν από λίγο η ομιλία του Αλέξη Τσίπρα στην ανοικτή συνεδρίαση της 27ης Τακτικής Γενικής Συνέλευσης του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) στο Μέγαρο Μουσικής, τονίζοντας πως το brand name της χώρας μας παραμένει ισχυρό παρά την ύφεση που έχουν υποστεί άλλοι κλάδοι στα χρόνια της κρίσης.

«Tο brand name της Ελλάδας είναι και πάλι πολύ ισχυρό», δήλωσε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, ενώ παράλληλα επισήμανε ότι ο τουρισμός δεν ακολούθησε την ύφεση άλλων κλάδων μέσα στην κρίση.

«Από το 2015 μέχρι σήμερα έχουμε καταφέρει να σηκώσουμε την Ελλάδα και το τουριστικό της προϊόν στη κορυφή», ανέφερε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε ότι ο κλάδος ξεπέρασε τους στόχους που είχε βάλλει και έφθασε στις 33 εκατομμύρια αφίξεις το 2018 όταν στο 12ο Συνέδριο, το 2013 είχε θέσει το στόχο των 24 εκατομμυρίων αφίξεων ως το 2021.

«Η υπηρεσία του τουρισμού στην πατρίδα, είναι ότι χάλασαν τα σχέδια κάποιων στο εξωτερικό που με ιδιοτελή τρόπο προσπάθησαν να πείσουν ότι η Ελλάδα είναι μια χώρα διαλυμένη, χωρίς υποδομές, χωρίς ασφάλεια, χωρίς σταθερότητα. Επιπλέον τροφοδότησε την εθνική προσπάθεια που διεξάγουμε από το 2015, να βγει η χώρα από τη στενωπό των μνημονίων», πρόσθεσε χαρακτηριαστικά ο κ. Τσίπρας.

 

Διαβάστε επίσης