Ανατρέπει το status quo η HTC

Η HTC, μία εκ των κορυφαίων εταιρειών κατασκευής κινητών τηλεφώνων, παρουσίασε την πιο δυνατή μέχρι σήμερα –όπως λένε οι ιθύνοντές της– καμπάνια μάρκετινγκ της εταιρείας.
Εγκαινιάζοντας μια καινοτόμο νέα προσέγγιση που θα μεταμορφώσει τον κλάδο, η επικοινωνιακή πλατφόρμα Change αποτελεί τη μεγαλύτερη επένδυση που έχει κάνει ποτέ η HTC όσον αφορά το μάρκετινγκ και θα προσεγγίσει τους καταναλωτές μέσα από ένα ευρύ φάσμα παραδοσιακών και ψηφιακών ΜΜΕ.

Το λανσάρισμα της παγκόσμιας πλατφόρμας θα σηματοδοτήσει μια νέα «above-the-line» καμπάνια, που θα υλοποιηθεί αρχής γενομένης από τον φετινό Αύγουστο. Το δημιουργικό της πρώτης διαφήμισης, στην οποία συμμετέχει ο γνωστός χολιγουντιανός σταρ Robert Downey Jr., προβλήθηκε στο YouTube στις 15 Αυγούστου, και αμέσως μετά θα ακολουθήσει σειρά υλοποιήσεων για τον κινηματογράφο και την τηλεόραση.

Ο Ben Ho, διευθύνων σύμβουλος Μάρκετινγκ της HTC, σχολίασε: «Η καινοτομία, η αυθεντικότητα και η τόλμη της HTC μας έχουν κάνει τους κατ’ εξοχήν παράγοντες αλλαγής στον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας και μας οδήγησαν στη δημιουργία του HTC One, του καλύτερου κινητού στον κόσμο κατά την άποψη όσων ασκούν επιρροή στον κλάδο. Η πρωτότυπη πλατφόρμα μας “Change” με την παιχνιδιάρικη διάθεση διαφέρει από κάθε τι άλλο εκεί έξω και ευθυγραμμίζει την επωνυμία μας με τις ίδιες ιδιότητες για τις οποίες είναι γνωστά ήδη τα κινητά μας. Με αυτήν την καμπάνια επιβεβαιώνουμε τον ρόλο της HTC στην αγορά της κινητής τηλεφωνίας, να δίνει δηλαδή τον ορισμό της αλλαγής και να οδηγεί τον κλάδο στην ανάπτυξη των πιο σύγχρονων και πιο καινοτόμων τεχνολογιών».

Το πρόσωπο πίσω από την αλλαγή
Ο Robert Downey Jr., ένα από τα πιο δημοφιλή πρόσωπα της μεγάλης οθόνης, υπέγραψε διετή συμφωνία με την HTC. Εκτός από πρωταγωνιστής της διαφήμισης, ο ηθοποιός και σκηνοθέτης έδωσε επίσης το δικό του προσωπικό στυλ, συνεργαζόμενος στενά με την εταιρεία διαχείρισης της παγκόσμιας εικόνας της HTC, 171 Worldwide (όμιλος WWP), για να δώσει σχήμα στη δημιουργική του κατεύθυνση, τοποθετώντας την αλλαγή στον πυρήνα της επωνυμίας HTC μέσα από μια ποικιλία μοναδικών ερμηνειών του ακρωνυμίου HTC.

Σε τρεις φάσεις…
Η επικοινωνιακή πλατφόρμα θα υλοποιηθεί σε τρεις φάσεις, με την αρχική διαφημιστική καμπάνια να επικεντρώνεται στην επωνυμία της HTC, με μια παιχνιδιάρικη προσέγγιση στο τι αυτή σημαίνει για διαφορετικούς ανθρώπους. Η δεύτερη φάση θα περιλαμβάνει υλοποιήσεις οι οποίες θα τονίζουν τον τρόπο που οι καινοτομίες της HTC –όπως το BlinkFeed, το Video Highlights και το BoomSound– έχουν αλλάξει το πρόσωπο του κλάδου της κινητής τηλεφωνίας. Τα επόμενα διαφημιστικά σποτ θα εστιάζουν στον τρόπο που τα προϊόντα της HTC δίνουν στους χρήστες τη δυνατότητα να αλλάξουν τη ζωή τους.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα