Αναβολή του ντέρμπι με τον Άρη ζήτησε ο ΠΑΟΚ

Μετά τη δολοφονία του 20χρονου οπαδού του

Η ΚΑΕ ΠΑΟΚ, αιτήθηκε την αναβολή του αυριανού ντέρμπι της Θεσσαλονίκης με τον Άρη (18:15) για την 21η αγωνιστική της Stoiximan GBL, ως ελάχιστο φόρο τιμής στη μνήμη του αδικοχαμένου 20χρονου φιλάθλου της ομάδας στην Καλαμαριά.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΚΑΕ:

«Η ΚΑΕ ΠΑΟΚ εκφράζει τη βαθύτατη οδύνη και τη θλίψη της για τον αδόκητο χαμό ενός ακόμη νέου ανθρώπου, φιλάθλου του ΠΑΟΚ, που έχασε τη ζωή του με βίαιο τρόπο.

Εκφράζουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια και τη συμπαράστασή μας στην οικογένεια και στους οικείους του εκλιπόντος. Ευχόμαστε να αποδοθεί άμεσα δικαιοσύνη για τον άδικο χαμό του.

Καμία νίκη, καμία αντιπαλότητα και καμία διαφορά δεν αξίζει περισσότερο από μία ανθρώπινη ζωή.

Ως ελάχιστο φόρο τιμής στη μνήμη του αδικοχαμένου φιλάθλου του ΠΑΟΚ, ζητήσαμε την αναβολή του αυριανού αγώνα ΠΑΟΚ – Άρης».

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα