«Ανεπιθύμητη η Μακάμπι στην Τούμπα»

Επιστολή οπαδών του ΠΑΟΚ

Περισσότεροι από 350 φίλοι του ΠΑΟΚ υπέγραψαν επιστολή με την οποία εκφράζουν την αντίθεσή τους στην παρουσία της Μακάμπι Τελ Αβίβ στη Θεσσαλονίκη για το ματς της Πέμπτης (23/9, 19:45) με τον «Δικέφαλο» στο Europa League.

Στο κείμενο αναφέρουν ότι «δεν μας ενώνει καμία αθλητική άμιλλα με εκπροσώπους της γενοκτονίας» και καλούν σε συγκέντρωση στην Καμάρα, την Τετάρτη στις 16:00, ενάντια στη γενοκτονία του παλαιστινιακού λαού.

Το κείμενο παραμένει ανοιχτό σε υπογραφές μέσω της διεύθυνσης paok4palestine@gmail.com.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα