
Αντίδραση Καραπαπά για Μεντιλίμπαρ
Η ανάρτησή του για τα συνθήματα στη Νέα Φιλαδέλφεια
Με φόντο όσα είχαν προηγηθεί την περσινή αγωνιστική περίοδο, οι οπαδοί της ΑΕΚ φώναξαν συνθήματα υπέρ του Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ μετά το τέλος του ισόπαλου (1-1) αγώνα με τον Ολυμπιακό.
Η συγκεκριμένη αντίδραση φαίνεται πως συνδέεται με την περσινή σεζόν, όταν οι φίλοι του Ολυμπιακού είχαν πικάρει τον Ματίας Αλμέιδα έπειτα από τη νίκη των «ερυθρόλευκων» με 6-0 απέναντι στην ΑΕΚ.
Για το περιστατικό τοποθετήθηκε με σκωπτικό τρόπο ο Κώστας Καραπαπάς, αντιπρόεδρος του Ολυμπιακού, κάνοντας λόγο για «Σύνδρομο της Στοκχόλμης», ενώ εξέφρασε και την απορία του για το γεγονός ότι υπήρξε σχετική καζούρα μετά από ένα ισόπαλο αποτέλεσμα.
Αναλυτικά όσα έγραψε:
Το λες και Σύνδρομο της Στοκχόλμης κάπως…
Ο Μέντι κατά της Μάρθας Βούρτση:-Μία εξάρα.
-Μία τεσσάρα.
-7 νίκες – 3 ήττες (η μία αδιάφορη – η ρεβάνς του 6-0).
-Μόνο την περσινή σεζόν: 5-1 νίκες και 14-2 γκολ.
-Τους έκλεψε πρωτάθλημα με Όρτα.
-Τους ξενέρωσε τη σημερινή φιέστα.
-Σήκωσε ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ στην έδρα τους.
Άλλοι φωνάζουν ρυθμικά το όνομα του Αλμέιδα σε εξάρα και άλλοι το όνομα του Μεντιλίμπαρ σε 1-1.
Σήμερα απονεμήθηκε το ΝΟΜΠΕΛ ΟΜΑΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΠΑΔΙΚΗΣ…
