Αντίστροφη μέτρηση για τις απολογίες του επιθεωρητή και των δύο σταθμαρχών

Στο στόχαστρο των Αρχών βρίσκεται ήδη το βιβλίο παράδοσης παραλαβής που έχουν οι σταθμάρχες όταν ολοκληρώνουν τη βάρδια τους, καθώς όπως κατήγγειλε ο 59χρονος υπάρχει σβήσιμο με μπλάνκο

Συνεχίζονται οι έρευνες σχετικά με τις ευθύνες για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη με τους 57 νεκρούς.

Την Παρασκευή τόσο ο επιθεωρητής Λάρισας που τοποθέτησε στις νυχτερινές βάρδιες τον άπειρο 59χρονο σταθμάρχη, όσο  και οι δύο  συνάδελφοί του στην επίμαχη βάρδια, οι οποίοι φαίνεται πως εγκατέλειψαν νωρίτερα το πόστο τους θα βρεθούν ενώπιον του ειδικού εφέτη ανακριτή.

Υπενθυμίζεται ότι ο επιθεωρητής κυκλοφορίας και οι δύο σταθμάρχες κατηγορούνται για:

  • Διατάραξη ασφάλειας συγκοινωνιών
  • Ανθρωποκτονίες από αμέλεια κατά συρροή
  • Σωματικές βλάβες

Και οι τρεις κατηγορούμενοι αναμένεται να ζητήσουν προθεσμία για να ενημερωθούν και να προετοιμάσουν την υπεράσπιση τους, ενώ μετά την απολογία τους ο εφέτης ειδικός ανακριτής και ο αρμόδιος εισαγγελέας θα αποφασίσουν για την περαιτέρω ποινική τους μεταχείριση.

Στο μικροσκόπιο το σβήσιμο με μπλάνκο

Μάλιστα στο στόχαστρο των Αρχών βρίσκεται ήδη το βιβλίο παράδοσης παραλαβής που έχουν οι σταθμάρχες όταν ολοκληρώνουν τη βάρδια τους, καθώς όπως κατήγγειλε ο 59χρονος υπάρχει σβήσιμο με μπλάνκο, ενώ όπως ανέφερε παρόλο που οι συνάδελφοί του έπρεπε να φύγουν στις 23:00, εκείνοι αποχώρησαν νωρίτερα και τον άφησαν μόνο του.

«Ο κάθε σταθμάρχης μετά τη βάρδια του παραδίδει και παραλαμβάνει ο νέος και αυτή η παράδοση – παραλαβή εντυπώνεται εγγράφως στο αντίστοιχο βιβλίο και καταγράφεται η ώρα έναρξης και λήξης της προηγούμενης βάρδιας. Μετά το συμβάν η ώρα παράδοσης παραλαβής διορθώθηκε με μπλάνκο στο βιβλίο παράδοσης παραλαβής που τηρείται στο γραφείο του σταθμάρχη», ανέφερε αρχικά.

«Δεν θυμάμαι ποια είναι η πραγματική ώρα που υπογράψαμε ότι παρέλαβα. Το συγκεκριμένο βιβλίο βρίσκεται πάντα ανοιχτό στο γραφείο του σταθμάρχη, τοποθετημένο σε ένα ράφι και διαπίστωσα μετά το συμβάν ότι ήταν διορθωμένη η ώρα. Η πραγματική ώρα αναχώρησης του παλιού σταθμάρχη είναι περί τις 22:20 και του νέου 22:10», συμπλήρωσε ο προφυλακισμένος σταθμάρχης.

Στο έγγραφο η ώρα παράδοσης είναι 22:30 και είναι υπογραμμισμένη ενώ θα έπρεπε να είναι 23:00.

Όπως αποκαλύφθηκε το συγκεκριμένο θέμα ερευνάται από ειδική υπηρεσία ώστε να βρεθεί τι υπάρχει γραμμένο από κάτω αλλά και ποιος το έγραψε.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα