Αρτέτα: «Θα τα καταφέρουμε»

«Δεν έχω καθόλου φόβο»

Η Άρσεναλ είναι έτοιμη να φιλοξενήσει την Σπόρτινγκ Λισαβόνας για τον επαναληπτικό μετά το 1-0 στην Πορτογαλία, στο πλαίσιο των προημιτελικών του Champions League.

Ο προπονητής των «κανονιέρηδων» Μικέλ Αρτέτα παρά τα τελευταία στραβοπατήματα της ομάδας του δηλώνει απόλυτα έτοιμος και σίγουρος για το σύνολο που έχει δημιουργήσει.

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Μικέλ Αρτέτα:

«Νιώθω ότι έχω πάρει φωτιά. Ονειρεύομαι πάρα πολύ, έχω δουλέψει πολύ σκληρά για να βρίσκομαι στη θέση που βρίσκομαι τώρα. Βλέπω την ομορφιά και την ευκαιρία που έχω μπροστά μου και θέλω να τα καταφέρω. Δεν έχω καθόλου φόβο. Σκοπός, πάθος, κατεύθυνση και πεποίθηση ότι θα τα καταφέρουμε».

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα