Η COSCO έφερε πλωτή δεξαμενή στο λιμάνι του Πειραιά

Νέα δεδομένα στη ναυπηγοεπισκευαστική δραστηριότητα δημιουργεί η άφιξη της νέας μεγάλης πλωτής δεξαμενής «ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΙΙΙ» του ΟΛΠ, που κατασκευάστηκε σε ναυπηγείο της Κίνας και μεταφέρθηκε στο λιμάνι του Πειραιά τα ξημερώματα της Κυριακής, με το πλοίο μεταφορών “XIN GUANG HUA” της COSCO Shipping.

Η αποδέσμευση της δεξαμενής «ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΙΙΙ» από το κινεζικό πλοίο θα γίνει δια της βύθισης. Δηλαδή το «XIN GUANG HUA» θα γεμίσει τις δεξαμενές του με τόνους νερού, προκειμένου η δεξαμενή να πλεύσει στη θάλασσα και να μπορέσει να μεταφερθεί με ρυμουλκά στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη στο Πέραμα.

Η νέα δεξαμενή είναι ανυψωτικής ικανότητας 22.000 τόνων, μπορεί να εξυπηρετήσει πλοία μέχρι 240 μέτρα μήκος και 35μέτρα πλάτος, ενώ έχει μεταφορική ικανότητα 80.000 τόνων (PANAMAX) και διαθέτει σύγχρονο εξοπλισμό γερανών.

Ήδη, πολλές ακτοπλοϊκές εταιρείας έχουν εκφράσει ενδιαφέρον για δεξαμενισμό των πλοίων τους στη συγκεκριμένη δεξαμενή που, σύμφωνα με τον ΟΛΠ, επεκτείνει τις υπάρχουσες υποδομές στο λιμάνι του Πειραιά με στόχο την προσέλκυση περισσότερων πλοίων στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη (ΝΕΖ) από την ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου.

Η νέα δεξαμενή, μετά και τις απαραίτητες δοκιμές, αναμένεται να τεθεί σύντομα σε επιχειρησιακή λειτουργία, αφού ολοκληρωθούν οι απαραίτητες εργασίες που προβλέπονται, όπως εκβάθυνση της λιμενολεκάνης, τοποθέτηση ναυδέτων ηλεκτρομηχανολογικές υποδομές, νέες εγκαταστάσεις δικτύων κλπ.

Σύμφωνα με τον ΟΛΠ, οι συνολικές επενδύσεις που προβλέπονται στη σύμβαση παραχώρησης και βρίσκονται σε εξέλιξη στη ΝΕΖ Περάματος θα ξεπεράσουν τα 55.000.000 ευρώ και θα μετατρέψουν το λιμάνι του Πειραιά σε κόμβο ναυπηγοεπισκευής στην Ανατολική Μεσόγειο, στοχεύοντας στην προσέλκυση περισσότερων πλοίων ανά έτος ως απόρροια της αυξημένης αξιοπιστίας και της αποτελεσματικής εξυπηρέτησης.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα