Deal… καλλωπισμού (και των εσόδων) από τη NOTOS

Τι σηματοδοτεί η επέκταση της συνεργασίας με τη SHISEIDO ΕΜΕΑ

Τo «άπλωμα» της συνεργασίας της με τη SHISEIDO ΕΜΕΑ ανακοίνωσε η NOTOS COM ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ Α.Ε., με τον όμιλο NOTOS να αναλαμβάνει την αποκλειστικότητα της διανομής των brands SHISEIDO και DOLCE & GABBANA στην εγχώρια αγορά.

To deal έχει για τη NOTOS σημαντικότερες πτυχές από την προφανή προσθήκη ακόμη δύο brands στο ήδη πλούσιο χαρτοφυλάκιο της με καταξιωμένα brands (βλ. CHANEL, GUERLAIN, HERMES, BVLGARI κ.λπ.) στην αγορά των ειδών προσωπικής φροντίδας και περιποίησης. Έχει πρωτίστως την οικονομική πτυχή που αφορά την προσδοκία ότι η νέα συνεργασία θα αυξήσει τα συνολικά έσοδα του Ομίλου NOTOS κατά 10-12%, συμβάλλοντας καθοριστικά στην επιτυχή υλοποίηση του πενταετούς αναπτυξιακού πλάνου που έχει καταρτίσει η NOTOS, σε όλους τους κλάδους που δραστηριοποιείται.

Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, ότι στη σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε η NOTOS με αφορμή τη συμφωνία με τη SHISEIDO γίνεται ιδιαίτερη μνεία σε πελάτες, προμηθευτές και τους 1.500 υπαλλήλους που στήριξαν –όπως υπογραμμίζεται– τον όμιλο καθ’ όλη τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης. Παραλήπτες των ευχαριστηρίων της NOTOS COM είναι και οι πιστώτριες τράπεζες, που σύμφωνα με τη διοίκηση του Ομίλου συνέβαλαν με τη στάση τους στη βιωσιμότητα της εταιρείας, συνεκτιμώντας τις δύσκολες δημοσιονομικές συνθήκες που επηρέασαν την οικονομική αποσταθεροποίησή της.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα