ΔΕΗ: Επιστροφή από τον Άδη και “καλά” μνημόνια

Ξαλαφρωμένη από το βάρος των δυσμενών οικονομοτεχνικών δεικτών της η επιχείρηση «τρέχει» τη δυναμική είσοδό της στην ηλεκτροκίνηση

Σε μία περίοδο που η επιχειρηματική αισιοδοξία είναι δυσεύρετο αγαθό λόγω της αναμενόμενης επέλασης της μετα-πανδημικής ύφεσης, στην οδό Χαλκοκονδύλη που εδρεύει το διοικητικό στρατηγείο της ΔΕΗ τα χαμόγελα είναι αρκετά και δικαιολογημένα.

Κατ’ αρχάς, το πέρασμα στον αστερισμό της κερδοφορίας από το βύθισμα στο τέλμα των υπέρογκων ζημιών σε διάστημα μικρότερο του ενός έτους είναι από μόνο του ένα αξιομνημόνευτο κατόρθωμα, που πιστώνεται στη διοίκηση του πρόεδρου και CEO της δημόσιας επιχείρησης Γιώργου Στάσση, η οποία «έτρεξε» το σχέδιο διάσωσης που εκπονήθηκε από το υπουργείο Ενέργειας.

Ξαλαφρωμένη από το βάρος των δυσμενών οικονομοτεχνικών δεικτών της η ΔΕΗ «τρέχει» πλέον τον επόμενο στρατηγικό στόχο της, που έχει ανακοινωθεί από τον περασμένο Δεκέμβριο και αφορά τη δυναμική είσοδό της στον χώρο της ηλεκτροκίνησης. Σύμφωνα με τον κ. Στάσση, το νέο επιχειρησιακό πρόγραμμα της ΔΕΗ περιλαμβάνει την τοποθέτηση πανελλαδικά 1.000 σταθμών φόρτισης στα επόμενα 2-3 χρόνια και 10.000 σταθμών φόρτισης μεσοπρόθεσμα.

Η ανάπτυξη του εν λόγω δικτύου αποτελεί καταλυτική παράμετρο για την ευρεία διάδοση των ηλεκτρικών οχημάτων, όπως οραματίζεται η κυβερνητική πλειοψηφία, και σε αυτό το πρότζεκ η δημόσια επιχείρηση θέλει να διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο.

Εξ ου και οι στρατηγικές με μνημόνια συνεργασίας που συνάπτει διαδοχικά τις τελευταίες ημέρες η ΔΕΗ με την Fraport Greece, την Beat και την ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ για τη δημιουργία σημείων φόρτισης και εγκατάστασης ηλεκτρικών φορτιστών στα αεροδρόμια, σε πιάτσες ταξί και σε καταστήματα του λιανεμπορικού δικτύου της γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ.

 

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα